• Hey,
    ik kreeg net een idee voor een verhaal.
    One World, six continents, millions of people.
    Vier personen besluiten allevier om rond te trekken; ze kennen elkaar niet, hebben elkaar nog nooit gezien of gesproken, maar één ding hebben ze gemeen: hun passie om nieuwe culturen te leren kennen.
    Wat leren ze van de culturen die ze tegenkomen? Wat leren ze van hun reizen? Wat leren ze in het algemeen

    Maar doordat het vier personen zijn lijkt het me het leukst om het met drie andere mensen te schrijven (:
    Het is dus de bedoeling dat het vier meisjes -of jongens- zijn uit Europa die allevier een ander continent gaan verkennen; Afrika, Azië, Europa zelf, Amerika. Ze komen wel allemaal uit een ander Europees land.
    Nu wil ik zelf een Iers meisje die Amerika of Europa gaat verkennen -één van de twee, ligt eraan wat iemand anders wil-
    Dus wie wil er mee doen?
    Willen jullie dan het volgende invullen:
    Naam personage die je zou willen -zelf iets bedenken-:
    Land van afkomst personage:
    Continent die het personage gaat verkennen:
    Leeftijd personage:
    Voorbeeld schrijfstijl:
    Ik zou het heel leuk vinden om met iemand samen te werken (:


    Ik heb het zelf ook even ingevuld
    Naam personage: Elish ni Bhforais
    Land van afkomst personage: Ierland
    Continent dat het personage gaat verkennen: Amerika of Europa
    Leeftijd personage: Twintig jaar
    Voorbeeld schrijfstijl:
    "Turn my back to the door, feel so much better know." De stem van Selena Gomez schalde door de kamer. Ze wist niet hoe erg dit nummer bij mij paste, ze wist het niet. En toch was het zo, het paste bij me.
          "But I don't think I'll ever break trough the ghost of you." Hij zou me blijven achtervolgen, het zou pas ophouden als ik mijn eigen leven zou eindigen.
          "But for now, there is a reason that you're stil here in my heart." Ze had gelijk, ik wist het, maar ik wilde het niet toegeven. Ik ademde diep in, terwijl ik diep inademende.
          "Breathing in, breathing out." Ik deed wat ze zong en pakte daarna het mes dat voor me lag. Ik wilde dat dit ophield, het moest ophouden.
          En dat zou nu gaan gebeuren.


    Slotje please
    We hebben:
    MordSith
    Thankful
    BerryPunch

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 22:00 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    BerryPunch schreef:
    (...)
    Oef, ik voel me dom... Wat valt onder oceanië?

    Australië en Nieuw-Zeeland :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    MrCarrotCake schreef:
    (...)
    Australië en Nieuw-Zeeland :3

    Die wil ik, die wil ik!


    We're all mad here. You'll fit right in.

    BerryPunch schreef:
    (...)
    Die wil ik, die wil ik!

    Okidoki


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Naam personage die je zou willen: Jenna Maddison Skyess
    Land van afkomst personage: Belgium
    Continent die het personage gaat verkennen: Oceanië!
    Leeftijd personage: 18
    Voorbeeld schrijfstijl: ik snap dit niet helemaal?:$


    Shit happens but pee happens a lot more.

    oow hahahah laat maar doe maar die overig continent:$


    Shit happens but pee happens a lot more.