• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd


    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..


    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:

    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~Fateh Orion - spelen met temperatuur & vuur en ijs besturen door Sioux

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest

    We beginnen met:
    Ze komen allemaal naar een open plek en ontmoeten elkaar.


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:31 ]

    Miya Blake \

    Ik hoorde een gitaar geluid waar ik niet op lette. Ik had het niet zo op mensen die zichzelf uitblonken.
    Voorzichtig stond ik op en wandelde om het meertje heen, op zoek naar nog meer mensen die buiten de groep waren.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik glimlachte zwakjes. "Nee joh, a-anders leer ik nooit-" ik maakte mijn zin maar niet af. Leerde ik nooit om tegen mensen te praten. "I-iedereen zit hier in groepjes." het leek mijn middelbare school wel. "M-maar we richten ons niet op wat we echt moeten. Overleven." dat klonk dramatisch. "We hebben dingen nodig om te overleven. O-op dit moment zijn hutten het be-belangrijkst. We moeten samenwerken.". Ik had bijna niet gestotterd. Ik droop af. Had ik het goed gedaan?

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:39 ]


    Tijd voor koffie.

    Fateh
    Ach daar gingen we. We moesten weer eens samen overleven. Het enige dat ik nodig zou hebben is eten. En mijn taak gaat toch altijd het kampvuur zijn. Ik concentreerde me op alle mensen hier en verhoogde de temperatuur net genoeg dat ze het voelde.

    Nadia Stone

    Ze had het over overleven en blabla. Moest ze daarvoor ons storen? Opeens voelde ik me een stuk warmer. Wie deed dat? Ik keek om me heen om te kijken of ik kon zien wie het deed. Waarschijnlijk niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Miya Blake

    Ineens kreeg ik het warm. Nors keek ik om me heen. Ik merkte een jongen op. Zonder na te denken liep ik naar hem toe en ging voor hem zitten, met een afstand tussen ons.
    'Hoi,' zei ik wat ongemakkelijk. 'Moet jij niet naar dat theekransje?' zei ik terwijl ik naar het groepje wuivde.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:39 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Gelukkig besteedde niemand veel aandacht aan me. Ik hield er niet van om in de spotlights te staan. Maar aan de andere kant, had ik het dan wel goed gedaan? "Sorry." mompelde ik naar Chiya. Ineens werd het warm. Wie was dat? Ik probeerde gedachten te lezen. Misschien kon ik het wel bij iemand lezen. Toen ik de gedachtes las, waren veel mensen verbaasd over de warmte. Gelukkig, ik ben niet de enige. Dacht ik. Langzaam loop ik een paar stappen vooruit.


    Tijd voor koffie.

    Fateh
    Een meisje kwam naar me toe. Een stukje van me af ging ze zitten. 'Ik luister toch? Dat zullen ze vast genoeg vinden,' zeg ik rustig. Ik ging weer wat onderuitgezakt zitten en keek haar aan. Samenwerken was niet mijn beste punt, aangezien ik altijd de rot taakjes kreeg. Als ik luisterde wat de bedoeling was was ik al boven mijn doen bezig.

    Miya Blake


    Ik glimlachtte glazig. 'Wat is je levensdoel?' vroeg ik simpelweg terwijl ik wat figuurtjes in de grond tekende met een stok. Ik bekeek het groepje op een afstand. 'Of ben je het rustieke type?' constateerde ik terwijl ik hem aankeek. Het feit dat ik liever in de buitenring zat en hem zag, deed me aanzetten tot dit gesprek. Wat ik normaal gesproken nooit zou doen.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:47 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Maya Cleve
    Er ging een meisje naast jongen zitten. Hij had kennelijk gezorgd voor de warmte. Ik was hem enkel dankbaar, het was wel fijn. Ik tekende een beetje met mijn vinger in het zand.
    'Wat is je levensdoel?' Hoorde ik het meisje vragen aan de jongen.


    Cookies!

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik ging naast het meisje zitten dat niet kon praten. Ze tekende met haar vinger in het zand. "J-je heet Maya, toch?" ze keek op. Normaal begon ik nooit een gesprek. Ik schaamde me kapot.


    Tijd voor koffie.

    Chiya Amorina Hoshi
    'Het is niet jou schuld. De mensen zijn eigenwijs. Niet mijn schuld als ze doodgaan van de honger en de kou. Ik ga het bos in. Ik weet niet of je meewil?' Ik was van plan een soort afdak met kampvuur te bouwen, dan werd ik tenminste niet nat in de regen. De rest moest het zelf maar weten.
    Ik liep het bos in, Sarcasm spelend, hopend dat Sariah me zou volgen.
    Maar ze liep ergens anders heen. Ook goed. Ik was gewend alleen te zijn, alleen met mijn muziek.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 20:01 ]

    Nadia Stone

    Ik keek nog even om me heen. Ik had geen flauw idee wat ik moest doen. Ik zal het wel zien. Ik hou niet van samenwerken, en de mensen hielden niet van om met mij samen te werken. Te pijnlijk zeggen ze altijd. Ik zuchtte. Ik keek even naar me gitaar en begon weer een deuntje te spelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maya Cleve
    Ik knikte naar het meisje en schreef iets in het zand. Hoe heet jij? Ik keek het meisje aan en wachtte op het antwoord.


    Cookies!

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    "Sariah," zei ik. "Hoe ben jij on-ontsnapt uit het gekkenhuis?"


    Tijd voor koffie.

    Maya Cleve
    Op die vraag wist ik eigenlijk het antwoord niet. Ik was in een soort, trance geweest. De wind leidde me. Schreef ik in het zand. Ik wist niet precies hoe ik het anders moest brengen.


    Cookies!