• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 13:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [abo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [boemm]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dmitry

    André mept me op mijn kaak en dan een paar keer in mijn gezicht goed zo, lang geleden dat ik bloed proevde
    ik grinnik geheimzinnig en kijk hem met glimmende ogen aan terwijl ik het bloed van mijn lip wegveeg.
    Onverwachts vlieg ik naar hem toe en ram ik hem in zijn maag en ook in zijn gezicht.

    Maya
    Terwijl ik me nog op Lilly richtte merk ik dat de jonges vechten "Nee! Dimitry André! waarom?!" gil ik en val op mijn knieeen en probeer ze te stoppen waardoor ik een klap van Dimitry in mijn maag opvang.
    Ik begin te hoesten en bloed valt op mijn Shirt.

    Dimitry
    als ik merk dat Maya gilt en een klap opvangt stop ik en kijk machteloos naar haar.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Abo]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik kijk naar Maya. Dan gilt ze en krijgt ze een klap in haar buik. Ze begint te hoesten en ze bloed. "sTel sukkels kijk nou wat jullie doen" roep ik boos. Ik loop snel naar Maya


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (er vliegt bloed uit mijn keel ze is vaker in haar maag gestompt)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [nou ze bloed dat klopt want ze bloed uit der keel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (xd JEP wow Capslock lol)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [waarom gaat kelly ineens online?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mag ze toch?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ja maar normaal meld ze het]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (kaN Niet verder zonder pavarotti ik wacht gewoon)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (ze heefd waarschijnlijk problemen met haar moeder, kan je haar niet kwalijk nemen ik zie haar op school morgen weer)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Ik neem het haar ook niet kwalijk maar ik vraag me gewoon af waarom ze ineens weg is mag dat ook al niet tegenwoordig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Ik vind dat je een mooie stem hebt. Erewoord."
    Nu is het mijn beurt om te lachen.
    "Mary Mary, gaf je me nu net een complimentje?" vraag ik geamuseerd.
    Ik zie haar als een gek om zich heen kijken en trek een wenkbrauw op terwijl ik het schuine lachje op mijn mond er gewoon houd.
    "Zoek je soms iets?" vraag ik dan.

    Charlotte

    Voor ik doorheb wat er gebeurt voel ik Michael's lippen op mijn lichaam. Ik kan niet anders dan even kreunen. Ik haak mijn duimen onder mijn broeksrand en trek heel traag mijn broek naar beneden. Zodra die uit is ga ik op een tafeltje zitten en kijk Michael uitdagend aan.
    Ik wiebel een keertje met mijn wenkbrauwen en ril even omdat het best wel koud is met enkel mijn ondergoed aan.

    Irial

    Ik grinnik even wanneer ik merk wat hij aan het doen is en kijk hem geamuseerd in de ogen.
    "Mooi geprobeerd liefje," zeg ik met een schuin lachje.
    Ik breng mijn lippen naar zijn hals en laat ze zacht over zijn huid strelen. Heel voorzichtig bijt ik er even in. Dan laat ik mijn mond via zijn hals en kaaklijn op zoek gaan naar zijn lippen om hem iets ruwer te kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.