• Omdat ik bij de mac werk, heb ik dus toegang tot de speeltjes voor de happy meal...en wij hebben momenteel my little pony speeltjes :Y)
    Dus heeft dani Applejack gekocht...en een collega gaat voor mij RainbowDash meenemen :Y)
    Nu ben ik blij :)

Wie heeft nog meer coole my little pony happy meal speeltjes? (flower)

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ik vond de pokémon speeltjes veel leuker hoor. :c

Your make-up is terrible

Assassin schreef:

Ik heb ook pikachu...maar ik vond dit even leuk om te posten _O_

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Awesome! Kun je er ook eentje voor mij nemen? :'D

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Assassin schreef:

Ik wil Pickachuuuu ;c

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik vind het stom dat Applejack geen hoed heeft D:

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Inleveren die handel D:

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Biologist schreef:
    Awesome! Kun je er ook eentje voor mij nemen? :'D

Problem: Ik moet pas zaterdag weer werken...dus weet niet welke er dan is...and it'll cost money...als ik gepakt wordt voor niet betalen, then they're going to be mad :S

Awesome, ik vind echte pony's nogsteeds leuker :')

[ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:41 ]

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

MLP for the win!

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

1) Ik vind dat Applejack een hoed moet hebben
    2) Ik had bijna een Pinkie Pie meegenomen :3
    3) Mijn collega -ik werk ook bij de mac- keek me raar aan toen ik alle namen van de My Little Pony speeltjes op noemde x'D

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

ik heb pikachu van m'n zusje gekregen want 'pokemon is voor jongens'. ik vind de ponies eigenlijk leuker, maar pikachu is een uitzondering.

[ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:45 ]

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Lol, ik had het van de week gekeken, het was nog best grappig eigenlijk XD

Life is hard and then we die

Assassin schreef:

Ik wilde Oshawott, Tepig of Pikachu!(no_chears)

I believe in nothing but the truth and who we are.

PUKKELxDING schreef:
    Lol, ik had het van de week gekeken, het was nog best grappig eigenlijk XD

ik wil het ook kunnen kijken...maar wij hebben geen nederlandse zenders..alleen duitse...en ik zou niet weten wanneer en waar het komt...waarschijnlijk 's ochtends als ik op school zit =='

WinterElf schreef:
    (...)

ik wil het ook kunnen kijken...maar wij hebben geen nederlandse zenders..alleen duitse...en ik zou niet weten wanneer en waar het komt...waarschijnlijk 's ochtends als ik op school zit =='

Thats why you watch online! *O*

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.