• Omdat ik bij de mac werk, heb ik dus toegang tot de speeltjes voor de happy meal...en wij hebben momenteel my little pony speeltjes :Y)
    Dus heeft dani Applejack gekocht...en een collega gaat voor mij RainbowDash meenemen :Y)
    Nu ben ik blij :)

    Wie heeft nog meer coole my little pony happy meal speeltjes? (flower)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Escritura schreef:
    (...)

    Thats why you watch online! *O*


    Waar? :O ikke ook willen kijken _O_


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    WinterElf schreef:
    (...)

    Waar? :O ikke ook willen kijken _O_

    Youtube?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    MrCarrotCake schreef:
    (...)
    Youtube?


    dan moet ik dus goed zoeken naar de goede kwaliteit :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    WinterElf schreef:
    (...)

    Waar? :O ikke ook willen kijken _O_


    http://www.watchcartoononline.com/my-little-pony-friendship-is-magic-episode-1


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    http://www.watchcartoononline.com/my-little-pony-friendship-is-magic-episode-1


    Thank you (flower) *knuft*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    WinterElf schreef:
    (...)

    dan moet ik dus goed zoeken naar de goede kwaliteit :)

    Ik had altijd hele goede kwaliteit :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Op youtube hebben ze het zelfs in het Engels met Nederlandse ondertiteling (en nog in HD ook!)

    En awesome! Ik wil de Rainbow Dash nog :Y) Alleen snap ik niet waarom celestia roze is... D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb een keer my little pony gekeken toen ik ziek was. Het was best wel schattig en ik vond het best leuk om te zien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Op dit moment heb ik Applejack en Twilight Sparkle xd. I want the others ;(


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    I want a Pinkie Pie! ;-;


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    I want a Pinkie Pie! ;-;

    Dat was het speeltje van de eerste week x'D

    Ik vind het wel raar dat jongens ook mlp kregen, nou ja, sommige jongens dan. Nou zullen er vast wel wat zijn die het niet erg vinden, maar toch...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik wil ooooooook!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    MrCarrotCake schreef:
    (...)
    Dat was het speeltje van de eerste week x'D

    Ik vind het wel raar dat jongens ook mlp kregen, nou ja, sommige jongens dan. Nou zullen er vast wel wat zijn die het niet erg vinden, maar toch...


    Dat gebeurd dan omdat de medewerkers niet vragen of het voor een meisje of jongen is...gebeurd bij ons ook soms...=='


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nu wil ik ook naar de Mac xd


    I am an idiot, I move.

    Ik wilde Puss in Boots speeltje. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3