• Er worden heel veel 'lijkt jullie dit een leuk RPG idee?' topics geopend en dat is misschien wat lastig en onoverzichtelijk, dus ik dacht, hoppa...
    Een algemeen topic.
    Al moet er nog wel officieel een '[Algemeen]' dingetje in de titel komen ;]

    Regels
    - Drop alleen een post als je een RPG idee wilt plaatsen of opmerking wilt maken over eerder geplaatst RPG idee.
    - Als je een RPG idee dropt, zorg dan dat het duidelijk is dat het om een idee gaat door er bijvoorbeeld in mooie, dikke, rode koeienletters boven te zetten 'RPG idee'


    En ik zal het ook bij gaan houden, zo goed mogelijk in ieder geval. Als een idee ook echt geopend wordt, PB me dan a.u.b. even, dan zet ik het hieronder bij.
    (Heb je ook meer kans op mensen die meedoen natuurlijk ^^)

    Rijtje van RPG ideeën:
    Bladzijde 1:
    - Middelbare school.
    - Dierenasiel/Dierentuin.
    - Wolven, schrijven vanuit wolven perspectief.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 17:28 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had een tijd geleden wel een idee, iets over een oorlog was dat. :W
    Al ben ik het nu wel kwijt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oorlogen zijn altijd wel grappig.
    Was het fantasie of gewoon realistisch?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Misschien is het een ged idee om er een soort story van te maken. Dat lijkt me iets overzichtelijker.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Misschien is het een ged idee om er een soort story van te maken. Dat lijkt me iets overzichtelijker.


    Ga jij dat bijhouden dan? :']
    Van mij mag je het doen, maar dit vind ik wel genoeg ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    - Middelbare school (Schrijven vanuit tieners en leerkrachten)
    - Een dierenasiel (Schrijven vanuit dieren)


    26 - 02 - '16

    Endure schreef:
    Oorlogen zijn altijd wel grappig.
    Was het fantasie of gewoon realistisch?

    Fantasy. :"D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    HEAVYMETAL schreef:
    - Middelbare school (Schrijven vanuit tieners en leerkrachten)
    - Een dierenasiel (Schrijven vanuit dieren)


    1) Leerkrachten worden amper gespeeld... Je kan er wel een kostschool van maken, dan heb je ook niet het gedoe van 'moeten ze nu op school zitten of niet?'

    2) Vanuit dieren perspectief wil ik ook al heel lang doen, maar in dierenasiel is weinig mogelijk, als ik jou was zou ik voor een andere omgeving kiezen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    1) Leerkrachten worden amper gespeeld... Je kan er wel een kostschool van maken, dan heb je ook niet het gedoe van 'moeten ze nu op school zitten of niet?'

    2) Vanuit dieren perspectief wil ik ook al heel lang doen, maar in dierenasiel is weinig mogelijk, als ik jou was zou ik voor een andere omgeving kiezen.


    Dierentuin? en dan zookeeper idee? ;3


    26 - 02 - '16

    RPG Idee ^-^
    Ik ga het gewoon vragen.
    Zou iemand behoefte hebben aan een RPG waarin je een wolf speelt en dan gaat het over 2 (of misschien 3) roedels die vijanden zijn en blabla.
    Misschien gebaseerd op de Black Blood Alliance, met nog wat zelf verzonnen personages.
    Of juist zonder die verhaallijn van de BBA en zelf wat verzinnen, of met realistische wolven.

    Wie lijkt het wat en wat lijkt je dan het leukst? (BBA etc.)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:17 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Dierentuin? en dan zookeeper idee? ;3


    Of een magisch bos met allemaal magische dieren! c: Dan kun je ook een slechte/goede kant doen en er zo wat spanning in brengen.

    @Endure - Klinkt op zich gaaf.. Maar het lijkt me moeilijk om vanuit dieren te schrijven :'D Oh well, zo een nieuwe uitdaging kunnen zijn :p

    Het enige idee dat ik had heb ik uitgevoerd :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Vluuv schreef:
    (...)

    Of een magisch bos met allemaal magische dieren! c: Dan kun je ook een slechte/goede kant doen en er zo wat spanning in brengen.

    @Endure - Klinkt op zich gaaf.. Maar het lijkt me moeilijk om vanuit dieren te schrijven :'D Oh well, zo een nieuwe uitdaging kunnen zijn :p


    Ik had een boek gelezen vanuit wolvenperspectief, was echt awesome Ö


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    RPG ideeën
    - Hongerspelen met bekende mensen van nu (dat ze naar de toekomst worden gehaald ofzo). Of is daar echt geen behoefte aan xD
    - In de toekomst dat je met zenders op je lijf een robot -die zo erg op een mens lijkt dat je het niet kan onderscheiden- kan besturen door bewegingen te maken die de robot dan precies overneemt. Loop jij, dan loopt de robot. Spring je dan doet die dat ook.
    Er zijn dan 5 meiden die dat gaan proberen of het ook lukt om een echt persoon over te nemen. Zo willen ze proberen de regering in het land over te nemen door 5 jongens over te nemen.
    - Iets met tijdreizen naar het verleden verschillende tijden en ook naar toekomst.

    En dat waren de ideeën die ik had de laatste tijd, ik weet eigenlijk niet of er behoefte aan is.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:28 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    SuperSav schreef:
    RPG ideeën
    - Hongerspelen met bekende mensen van nu (dat ze naar de toekomst worden gehaald ofzo). Of is daar echt geen behoefte aan xD
    - In de toekomst dat je met zenders op je lijf een robot -die zo erg op een mens lijkt dat je het niet kan onderscheiden- kan besturen door bewegingen te maken die de robot dan precies overneemt. Loop jij, dan loopt de robot. Spring je dan doet die dat ook.
    Er zijn dan 5 meiden die dat gaan proberen of het ook lukt om een echt persoon over te nemen. Zo willen ze proberen de regering in het land over te nemen door 5 jongens over te nemen.
    - Iets met tijdreizen naar het verleden verschillende tijden en ook naar toekomst.

    En dat waren de ideeën die ik had de laatste tijd, ik weet eigenlijk niet of er behoefte aan is.


    Een Hongerspelen RPG was er al, maar misschien kun je daar nog meer gegadigden voor vinden :]
    Tijdreizen lijkt mij zelf al wel een tijdje een leuk idee, maar dan zou er wel een goed plot moeten zijn. Of bijvoorbeeld verschillende mensen uit verschillende tijden die bij elkaar komen om een of andere ramp te voorkomen oid, niet zomaar van.. lalalala, laten we even leuk gaan tijdreizen :') Want dan raak je er zo snel op uitgekeken, en dat zou zonde zijn.

    SuperSav schreef:
    (...)


    Ik heb wel eens boeken over tijdreizen gelezen en heb ook bíjna een topic gemaakt:

    1. Tijdreizen.
    Verhaal: Zes jongeren worden in een huis gedropt en daar ontdekken ze een deur. Die deur leidt naar een ondergrondse grot, met een schip. De Metis. Dat schip kan er niet uit, de Metis kan alleen naar de andere kant van de oever. Wanneer je aan boord van het schip bent en een bestemming roept, komt er een kleine storm en het schip vaart naar de andere kant. Als je aan wal gaat en door de deur ga, kom je in de bestemming die je heb geroepen. Je kan altijd terug via een deur. De jongeren zullen verschillende avonturen beleven.
    Verhaallijn:
    ~ De jongeren leven eerst en tijdje samen in het huis.
    ~ Ze ontdekken de deur.
    ~ Er worden bestemmingen gekozen waar ze heen gaan.
    ~ Uiteindelijk moeten ze mensen gaan redden.
    ~ © Serie: Ulysses Moore.
    ~ © Boek: Ulysses Moore - Het Geheim van Villa Argo.
    (~ Er wordt wel van je verwacht dat je af en toe een burger uit de 'andere tijd' speelt.)
    (~ Liefde en 16+ stukken mogen erin, maar niet té heftig.)

    Alleen klinkt het vrij kinderachtig.

    En het tweede idee; In de toekomst: Dat moest me denken aan de film 'In Time', ik heb hem niet gezien, maar dat lijkt me ook leuk als roleplay. In het kort samengevat: Er zijn mensen, rijken en armen en ze hebben de tijd dat ze nog kunnen leven op hun onderarm staan. Ze rijken kunnen tijd bijkopen, maar de armen zullen sterven.

    Zie ook mijn topic, met 4 ideeën.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:24 ]