• Hoe zou jij een james bond brief schrijven? Dus zeg maar: een geheim brief aan je mede collega's? Waarmee zou je beginnen? Ik heb dit namelijk nodig voor school, maar heb zelf geen enkele inspiratie.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dit lees je niet.
    Je hebt dit niet van mij.
    Deze brief vernietig tien secondes nadat je hem hebt gelezen.
    Je droomt.

    Ehhhh


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Met melk of citroensap :')

    Dan moet je het boven zo'n ultraviolet-lamp houden om te lezen geloof ik.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gabumon schreef:
    Dit lees je niet.
    Je hebt dit niet van mij.
    Deze brief vernietig tien secondes nadat je hem hebt gelezen.
    Je droomt.

    Ehhhh
    AAAA deze zijn goed! Dankjewel. Weet je ook hoe je de brief moet beginnen?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    (...) AAAA deze zijn goed! Dankjewel. Weet je ook hoe je de brief moet beginnen?


    Ehh... Eerst beginnen alsof het een normaal brief is ? ;D
    Hallo alles goed, blablablabla


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ehh, ik zou eigenlijk zeggen dat het een doodnormale brief zou zijn, maar dat er een geheime boodschap in staat, met codewoprden, enzo...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, maar dat is ook weer zo moeilijk..


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Tule schreef:
    Ehh, ik zou eigenlijk zeggen dat het een doodnormale brief zou zijn, maar dat er een geheime boodschap in staat, met codewoprden, enzo...
    Wat ze in Ellendige Avonturen deden was spelfouten maken en hoofdletters gebruiken midden in een zin en die letters samen vormen dan een woord.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    (...)Wat ze in Ellendige Avonturen deden was spelfouten maken en hoofdletters gebruiken midden in een zin en die letters samen vormen dan een woord.

    Haha, ja klopt ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Schrijf 'm zoals je 't letterlijk uitspreekt in het Engels bijvoorbeeld c:
    koeetdeej maai dier kolliegs.
    Dis is eej siekrit lettah

    You catch my drift.


    Raspberry poptarts dude

    Dat je onzinzinnen (leuk woord) schrijft waarin dan een geheime boodschap zit (letters/ woorden wegstrepen ofzo) ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page