• Ik heb al sinds twee maanden een vriendje en vanaf het begin wist ik al meteen dat als hij geërgerd/pissig/verveeld is, dat hij dan niet zo vriendelijk is. Ik dacht eerst dat dit aan mij lag, maar na een tijdje heb ik me er over gezet en me er niets meer van aangetrokken als hij zo deed.

    Maar nu is het net alsof hij zich begint te ergeren aan mij. Zonet nog, ik moest iets doorscannen voor hem en zeg dat de mail verstuurd is met zijn e-mail adres erbij. Stuurt hij terug: 'joeng, ik weet wel wa mijn e-mail is ze'.

    Hij doet ook dingen als een gordijn voor mijn hoofd trekken en zeggen: 'veel beter'. Hij gaat ook gewoon offline zonder iets te zeggen en als ik 'slaapwel' stuur, stuurt hij gewoon niets terug en ik ben zeker dat hij die sms wel gelezen heeft.

    Ik dacht eerst dat dit gewoon typisch jongensgedrag was, maar veel mensen hebben al tegen hem gezegd: 'zo doe je niet tegen u lief'. Hij haalt zijn schouders dan op en doet er niets mee.


    En ik heb hem al gevraagd waarom hij zo grof doet, maar hij ontkent dat gewoon.

    Ik weet echt niet wat ik er mee moet. Vragen is geen optie, want dat wuift hij weg, zeker als we op school zijn. (Al ga ik dat wel doen hoor, ik wacht alleen op de juiste moment)
    En ik twijfel heel erg of ik het zou moeten uitmaken, maar ik weet dat dat echt vreselijke pijn gaat doen, dus kom alsjeblieft niet zeggen dat ik het toch echt moet uitmaken. Dat doe ik niet, misschien pas als zijn gedrag me echt tot boven zit.

    Jullie tips hoe ik hem duidelijk kan maken dat ik het echt niet meer leuk vind zo? Ik zie hem echt doodgraag...


    Let the Night embrace you

    Hetzelfde terugdoen? Eigenlijk zou ik hem er gewoon mee confronteren...
    Sterkte en veel succes!


    Deep inside, I've never felt alive

    Tja, ik weet niet of het wel zin heeft als hij alles weg wuift.
    Ik heb ook zo'n ex gehad en we zijn twee keer vier maanden samen geweest maar uiteindelijk ging het toch definitief uit omdat hij tegelijk zo deed maar het dan ook niet kon hebben dat ik met iemand anders aan het praten was en overal wat achter zocht.

    Ik kan je niet vertellen welke beslissing je moet maken, maar zorg ervoor dat je zelf niet ongelukkig wordt in je relatie want daar heeft namelijk niemand baat bij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik vind het niet normaal, zo behandel je je vriendin niet! Ik zou een keer goed met hem gaan praten, en zeggen wat je dwars zit. Als er daarna niets verandert dan moet je je afvragen of hij wel hetzelfde voelt, want zoals jij zijn gedrag beschrijft klinkt hij niet echt verliefd.
    In ieder geval, veel succes en sterkte!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Wat een luilak, hij doet helemaal geen moeite voor je!
    Ga hem negeren, zet hem aan het denken en zorg ervoor dat hij zijn best voor je doet!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zou het serieus uitmaken. Nu hoor ik mensen denken: Thefuq, op zo'n reden? Ja, om zo'n reden. Ik kan er echt niet tegen als mensen op zo'n sarcastische en neerbuigende manier praten, vooral als het je partner is. Als diegene dan niet bereid is om er tenminste over te praten en jouw gevoelens in achting te nemen, mag diegene wat mij betreft opbokken.
    But once again, dat is hoe ik erover denk. Ik zou het sowieso niet pikken.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 14:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Ik zou het serieus uitmaken. Nu hoor ik mensen denken: Thefuq, op zo'n reden? Ja, om zo'n reden. Ik kan er echt niet tegen als mensen op zo'n sarcastische en neerbuigende manier praten, vooral als het je partner is. Als diegene dan niet bereid is om er tenminste over te praten en jouw gevoelens in achting te nemen, mag diegene wat mij betreft opbokken.
    But once again, dat is hoe ik erover denk. Ik zou het sowieso niet pikken.


    Exactly this.
    Hoeveel pijn het ook mag doen, je moet beseffen dat je op zo'n manier ook niet gelukkig kan zijn. Noch jij, noch hij.
    Maar ja...
    Ik hoop dat je het in elk geval kan oplossen door een keuze te maken waar jij je het beste bij voelt (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    precies het zelfde doen wat hij bij jou doet dan gaat hij merken want zijn gedrag is en als hij je dan vraag waarom doe je zo zeg je dat je net als hem wil worden

    Dat is gewoon gemeen. Als hij echt van je zou houden, zou hij zoiets niet doen. Ik zou ook eens met hem gaan praten, hem confronteren met alles wat hij doet en als hij dan niet normaal doet.. ja, dan zou ik het uitmaken.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    LOVExYOU1 schreef:
    precies het zelfde doen wat hij bij jou doet dan gaat hij merken want zijn gedrag is en als hij je dan vraag waarom doe je zo zeg je dat je net als hem wil worden


    Ignore this. Dat is kinderachtig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bedankt iedereen! Ik apprecieer jullie hulp heel hard.

    Maar ik denk dat hetzelfde doen juist een negatief effect gaat hebben. Dan gaat hij nog geïrriteerder zijn en ga ik me nog slechter voelen omdat ik dat niet kan.

    En ik vraag me ook af of hij nog op me is. Er zijn wel momenten dat hij lief kan zijn, vooral als we alleen zijn, dus ik denk ook dat hij zich gewoon heel anders gedraagt op school dan als we alleen zijn. Snap je?


    Let the Night embrace you

    Philyra schreef:
    Dat is gewoon gemeen. Als hij echt van je zou houden, zou hij zoiets niet doen. Ik zou ook eens met hem gaan praten, hem confronteren met alles wat hij doet en als hij dan niet normaal doet.. ja, dan zou ik het uitmaken.


    26 - 02 - '16

    ik zou het ook uitmaken, dit is echt gemeen wat hij doet.
    en ja als je het niet uitwil maken, heel erg bot terug doen?


    I solemny swear i am up to no good

    Uhm... Als je hem niet wilt vragen waarom hij zo doet, en je wilt het niet uitmaken, dan is de enige mogelijkheid niets doen, maar dat is niet echt een keuze D:

    Enenenen! Heel speciaal van mij komend, maar mensen gedragen zich anders bij verschillende mensen, dat is bij iedereen zo en bij jongens natuurlijk ook. Jongens doen dan eerder stoer omdat anderen dat van hem verwachten, zoals meisjes zich ook weer anders gedragen voor hun vriendinnen dan voor andere mensen. Echter, een echte vriend/vriendin/lief/pony/etc zal de stoerdoenerij niet ten koste van jou laten gaan. Dus als hij zich anders gedraagt op school dan als jullie alleen zijn, en je denkt dat ie zo doet omdat er dan andere mensen zijn (wat overigens vreemd is want via sms en msn doet hij ook zo zeg je) moet je er toch eens over denken een stevig gesprek met hem te hebben daarover.


    quidquid excusatio prandium pro

    Hoe hij zich tegen jou gedraagt is echt niet normaal, en je zou daar eigenlijk wel een gesprek met hem over moeten voeren. Als hij daar niet eens normaal op kan reageren, zou ik er goed over nadenken of ik nog wel hem verder zou willen, maar die keus is natuurlijk aan jou.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn pleegvader zegt altijd: Laat een jongen lópen voor je. Als je ziet dat hij moeite voor je doet, pas dan is hij je waard.

    Confronteer hem er gewoon mee. Exact hetzelfde terugdoen is kinderachtig, en dat is precies wat hij ook al zal zeggen. Anders, negeer je hem een tijdje? Kijken hoe hij er dan in staat. Ik snap dat je hem doodgraag ziet, want je bent niets voor niets verliefd op hem geworden, en heb nu een relatie met hem. Maar soms moet jij jezelf op de eerste plek zetten, in plaats van steeds op eieren te moeten lopen, omdat je bang bent of je iets verkeerd doet.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales