• Vanmiddag een nieuwe piercing gekregen van Val, om mijn oude neuspiercing te vervangen -Die ik op een heel pijnlijke manier er per ongeluk uit trok met mijn ring toen we in bad zaten, omdat hij bleef haken-. Nu heb ik dus i.p.v een 'gewone' neuspiercing een septum! Teehee! :9~
    En de teller blijft op 7 piercings staan, omdat het een vervangende is. But me so happy! I love getting piercings (and tats!) :9~



    Ik wil wel een kleiner (en meer bescheiden) sieraad dan deze, maar moet hem eerst 3 weken laten genezen. :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 10:51 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    I like. I like it very much :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij jou vind ik het super mooi staan..

    Een kennis heeft dat ook en dat staat hem gewoon niet xD


    Hij is leuk :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik ben geen fan van die piercings, maar bij jou past 'ie wel :3


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    WALD0RF schreef:
    Sorry, maar ik vind het op een koepiercing lijken. :'D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik denk bij deze piercings ook altijd aan koeien. o.o
    Maar, als jij er maar blij mee bent. ^^


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik vind hem niet zo heel mooi, maar dat is mijn mening :Y) Ach, zolang jij er maar blij mee bent.. (:

    Statler schreef:
    I like. I like it very much :Y)


    i put the fun in funeral

    Moet je niet niezen als ze zo door je neus prikken? :')
    Ik zou nooit een neuspiercing willen, ik denk dat je dan niet meer normaal kan snutten en zo... Zeker als je dan een verkoudheid oploopt. o.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    WALD0RF schreef:
    Sorry, maar ik vind het op een koepiercing lijken. :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vind deze niet zo mooi, maar ik vind je lippiercing wel heel gaaf. Misschien is het meer iets om een steentje in je neusvleugel te doen ofzo...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    Ik vind deze niet zo mooi, maar ik vind je lippiercing wel heel gaaf. Misschien is het meer iets om een steentje in je neusvleugel te doen ofzo...


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Accidental schreef:
    Ik vind deze niet zo mooi, maar ik vind je lippiercing wel heel gaaf. Misschien is het meer iets om een steentje in je neusvleugel te doen ofzo...


    Vanaf mijn 8e tot afgelopen maand gehad, tot ik hem er uit trok per ongeluk.
    Hiervoor neem ik een kleinere als hij genezen is, maar moet het eerst hier mee doen. Verder boeit het mij het totaal niet als mensen het niks vinden. Ik loop er tenslotte mee. Niet zij. :]

    En danke.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.