• De stelling van vandaag luidt:
    Moeder aarde is beter af zonder ons.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Let the Night embrace you

    Ehm, nee? We doen misschien veel 'slechte' dingen, maar ook veel goede, zoiezo. :Y)


    007

    Ja joh, we zijn duivels _O_ Nee echt niet.

    Ja en nee.
    Ja: We verkloten het milieu echt zo erg en doen dan loze beloftes dat we er aan willen werken om het weer op te lappen, maar die komen er nooit.

    Nee: Dan zijn er geen voedselketens (dan bedoel ik niet McDonalds fzo maar je weet wie, die dingen uit BIO) en dan zou de aarde zichzelf doden ^^ njah, zichzelf beschadigen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Neee. Anders zou de aarde ook maar zo ongebruikt zijn. Nu doen we er tenminste iets mee :')

    Fragile schreef:
    Neee. Anders zou de aarde ook maar zo ongebruikt zijn. Nu doen we er tenminste iets mee :')


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Fragile schreef:
    Neee. Anders zou de aarde ook maar zo ongebruikt zijn. Nu doen we er tenminste iets mee :')


    You'll never dream alone. <3

    ja maar alleen.... als ik dan terug naar mars mag :'D


    A Noble was Born in Chaos

    Half eens, want ja het milieu gaat eraan.. maar verder zou het zo saai zijn als er geen leven zou zijn op de aarde...


    You are beautiful, you are love.

    xKittyCupx schreef:
    Half eens, want ja het milieu gaat eraan.. maar verder zou het zo saai zijn als er geen leven zou zijn op de aarde...


    Inderdaad.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Op 't gebied van het milieu wel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja en Nee.


    You can run but not hide

    Yankee schreef:
    Op 't gebied van het milieu wel.


    Tanya is de beste.

    Fragile schreef:
    Neee. Anders zou de aarde ook maar zo ongebruikt zijn. Nu doen we er tenminste iets mee :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FIEmadness schreef:
    Ja en nee.
    Ja: We verkloten het milieu echt zo erg en doen dan loze beloftes dat we er aan willen werken om het weer op te lappen, maar die komen er nooit.

    Nee: Dan zijn er geen voedselketens (dan bedoel ik niet McDonalds fzo maar je weet wie, die dingen uit BIO) en dan zou de aarde zichzelf doden ^^ njah, zichzelf beschadigen.


    Just a simple "I love you" (:

    Yankee schreef:
    Op 't gebied van het milieu wel.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.