• Zelf ben ik geen fan, maar weet genoeg om te weten wie er vandaag jarig is!
          Gefeliciteerd Justin Bieber en zijn familie/crew/beliebers!

    Gelieve geen haat comments in dit topic te plaatsen.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Happy Birthday Justin!!!!!! <3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Happy Birthday.


    Firm believer of all that is magic

    Hoe oud is ie geworden? 13 of 14?


    Signature:

    Rosberg schreef:
    Hoe oud is ie geworden? 13 of 14?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Rosberg schreef:
    Hoe oud is ie geworden? 13 of 14?

    dat vind ik nou echt zielig je weet het best wel en dan nu niet komen zeggen dat je het niet wist.
    happy birthday.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 10:54 ]

    Rosberg schreef:
    Hoe oud is ie geworden? 13 of 14?

    Ik vind die opmerking wel grappig (xD), maar in de beginpost staat duidelijk dat je geen haatcomments moet maken...


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    (...)
    Ik vind die opmerking wel grappig (xD), maar in de beginpost staat duidelijk dat je geen haatcomments moet maken...
    en dat bedoel ik dus.

    Diapal schreef:
    (...)
    Ik vind die opmerking wel grappig (xD), maar in de beginpost staat duidelijk dat je geen haatcomments moet maken...


    Het is ook geen haat comment, het is een vraag of ie 13 of 14 geworden is. Dus ja, een haat comment is van: niks gefeliciteerd! hopelijk sterft ie blablablabla! En dat zeg ik niet.


    Signature:

    Rosberg schreef:
    Hoe oud is ie geworden? 13 of 14?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rosberg schreef:
    (...)

    Het is ook geen haat comment, het is een vraag of ie 13 of 14 geworden is. Dus ja, een haat comment is van: niks gefeliciteerd! hopelijk sterft ie blablablabla! En dat zeg ik niet.

    nee maar je maakt wel een verschikkelijk vlauwe opmerking terwijl je zelf ook wel het antwoord weet, en dat is ook niet bepaald gezellig


    HAPPY BIRTHDAY!!! I love you <3


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    nee maar je maakt wel een verschikkelijk vlauwe opmerking terwijl je zelf ook wel het antwoord weet, en dat is ook niet bepaald gezellig


    HAPPY BIRTHDAY!!! I love you <3


    Jaaaa, vlauw hè? En hoe moet ik 't antwoord weten? Ik zit niet de hele dag achter z'n reet aan om te kijken hoeveel stappen ie zet. Laat staan om te kijken hoe oud ie is geworden.


    Signature:

    Gefeliciteerd Jensen Ackles. (flower)


    SLOAN.

    HAPPY BIRTHDAY WITH HIS 18TH BIRTHDAY.

    En nou wil ik geen gezeik meer horen, dankjewel.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Rosberg schreef:
    (...)

    Jaaaa, vlauw hè? En hoe moet ik 't antwoord weten? Ik zit niet de hele dag achter z'n reet aan om te kijken hoeveel stappen ie zet. Laat staan om te kijken hoe oud ie is geworden.

    lol, Ze kan niet eens flauw goed spellen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Rosberg schreef:
    Hoe oud is ie geworden? 13 of 14?


    Shoganai i ne~