• hooi ik zoek een paar leuke series omdat ik me redelijk veel verveel. Liefst met een site bij waar je ze zou kunnen bekijken en liefst een klein beetje uitleg waarover de serie gaat.
    Dank je

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 23:59 ]

    Degrassi: the next generation.

    Een site heb ik zo snel niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    the vampire diaries - CW website.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cressida schreef:
    the vampire diaries - CW website.


    die heb ik juist helemaal afgekeken en daar is er nu een pauze dus ja

    Glee. 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    weten er nog mensen een leuke serie?

    Comedy Central:

    Family Guy: Cartoon over een typisch gezin in Amerika. Met een kinderachtige vader, een baby die de wereld wil over heersen en een pratende hond.

    Community: Community draait om een studiegroep op het Greendale Community College. De centrale figuur in het verhaal is Jeff Winger , een geschorste advocaat die opnieuw colleges volgt nadat zijn diploma ongeldig is verklaard door de balie. Winger richtte een studiegroep op om indruk te maken op Britta Perry . Deze groep bestaat verder uit vijf vaste leden:

    Abed Nadir, een autistische filmstudent, gespeeld door Danny Pudi

    Shirley Bennett, een onlangs gescheiden moeder die voor het eerst studeert, gespeeld door Yvette Nicole Brown

    Troy Barnes, een populaire jongen die vroeger als quarterback speelde, gespeeld door Donald Glover

    Annie Edison, een preutse nerd, gespeeld door Alison Brie

    Pierce Hawthorne, een oude zakenman, gespeeld door Chevy Chase

    The Middle: Het verhaal draait rond de familie Heck. Zij wonen in het fictieve stadje Orson in de Amerikaanse staat Indiana. Het gezin bestaat uit 5 leden: moeder Francis 'Frankie' Spence (Patricia Heaton) is getrouwd met Mike Heck (Neil Flynn). Mama Frankie werkt in een garage als verkoopster en vader Mike werkt in een groeve. Samen hebben ze drie kinderen: oudste zoon Axl (Charlie McDermott) is een tiener die aan alles een hekel heeft en altijd halfnaakt rondloopt; Sue (Eden Sher) is hun (beetje vreemde) tiener dochter die altijd in alles wil slagen, maar in alles wat ze probeert faalt en telkens het deksel op haar neus krijgt en jongste zoon Brick (Atticus Shaffer) is helemaal in zichzelf gekeerd en heeft als beste vriend zijn rugzak en zijn verbeelding.

    South Park: De cartoonserie gaat over de surrealistische avonturen van vier kinderen: Stan Marsh, Kyle Broflovski, Kenny McCormick en Eric Cartman. Ze wonen in het bergdorpje South Park in de staat Colorado en zijn al jaren boezemvrienden (hoewel Cartman vaak op gespannen voet staat met Kyle). De vier maken in hun omgeving de vreemdste gebeurtenissen mee, variërend van zaken als problemen op school of thuis tot natuurrampen en bovennatuurlijke of buitenaardse bedreigingen.

    FOX:

    The Simpsons: De animatieserie is een satire op de (Amerikaanse) samenleving, waaronder vooral het gezin. De serie draait geheel om de familie Simpson bestaande uit Homer, Marge, Bart, Lisa en Maggie.

    RTL 5:

    Flodder: Flodder de TV-serie was een Nederlandse komedieserie over het fictieve asociale gezin Flodder, oorspronkelijk uitgezonden door Veronica, maar tot heden uitgezonden op RTL 5.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 0:37 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Friens, geen uitleg nodig lijkt me.
    Op die site kan je trouwens ook nog andere series vinden, maar wel op zijn Engels.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Supernatural
    True blood
    wiki kan je heel veel vinden


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    watchseries.eu <---- deze site is het beste vind ik!

    Pretty Little Liars - gaat over 4 vriendinnen, hun andere vriendin Alison is vermoord, ze worden onderdrukt/bedreigt etc via sms'jes door ene A. die alles over hen weet, ook hun geheimen. de 4 proberen erachter te komen wie de dader is van Alisons moord.

    The Lying Game - Gaat over een tweeling, een is geadopteerd door een rijk gezin en is een erg verwende tiener die krijgt wat ze wil. De ander gaat van pleeggezin naar pleeggezin waar slecht voor haar word gezorgd. De rijke van de twee wil dat Emma (die in het pleeggezin) haar plek inneemt zodat zij naar hun echte moeder kan zoeken.

    The Vampire Diaries: Beetje moeilijk om uit te leggen, het gaat over een meisje en er komen vampiers/weerwolven/heksen in voor.


    No guts no glory.