• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xMinaj | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xMinaj | Olivia Rose Jones (61) | Water
    - IHeartMusicc | Celine Maria Darren (23)| Aarde

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.



    Maandag!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 21:35 ]


    Take me to wonderland

    [Esmé en Zendé zitten in een boom te praten, Quinn is op het sportveld]

    Ivar

    Ik knik met een klein lachje en ren met Aimee in mijn armen naar de dichstbijzijnde deur, die ik anel open maak en achter ons weer dichtdoe met een van mijn twee handen. Dan loop ik weer rustig en ga de trap op richting mijn kamer.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 13:57 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ivar tilt me naar zijn kamer. 'Wat was je nou van plan te doen?' vraag ik op een onschuldige toon als we bij zijn kamer zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Aahh thanks. Ik roep anders iedereen zometeen wel voor de les sport]

    Brooklyn Camille Jackson ~ Water

    Ik liep nadat ik was gedoucht naar beneden. Even mijn uniform halen. Ik pakte het aan en keek er vol walging na. 'SERIEUS?!' Ik zuchtte. Damn. Ik liep naar mijn kamer toe en trok het aan. Rokje, not my thing.

    Celine Maria Darren ~ Aarde

    Ik maakte me klaar voor de les sport. Ik ging het hun niet gemakkelijk maken dat zeker. Ik wachtte totdat de leerlingen naar het veld kwamen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Quinn

    op het veld kwam een leerkracht aanlopen waardoor ik omviel van mijn prachtige handenstand. "Mevrouw ! Moeten wij dít aan doen om te sporten ?" vroeg ik vol walging. Ze zag er vriendelijk uit maar ik zie er ook onschuldig uit en dat ben ik niet.

    Ivar

    Ik kijk haar even serieus aan, 'Iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan,' mompel ik zachtjes. 'Nou misschien beginnen met zoiets als dit?' Vraag ik op luidere toon terwijl ik mijn kamer binnenloop en Aimee op mijn bed neer leg, ik laat haar even los en doe de deur dicht. Hierna loop ik weer naar mijn bed toe, zet een knie aan elke kant van haar lijf en druk mijn lippen op die van haar terwijl ik haar iets naar achter duw zodat ze languit op mijn bed ligt.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan,' mompelt hij, 'Nou misschien beginnen met zoiets als dit?' zegt hij dan wat harder. Hij legt me op zijn bed en doet dan de deur dicht. Daarna komt hij weer naar mij toe en legt aan elke kant een knie. Hij drukt zijn lippen op die van mij en duwt me zachtjes zodat ik languit op zijn bed lig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brooklyn Camille Jackson ~ Water

    Ik kwam op het veld en zag een meisje staan. Ik haatte rokjes. Liever broeken. 'Mevrouw. Moeten we deze dingen echt aan doen?' vroeg ik toen.

    Celine Maria Darren ~ Aarde

    Twee meisjes kwamen aanlopen en allebei waren ze iets aan het zeggen over de kleding. 'Meiden, waarom hebben jullie dat aan? Waar zijn jullie sportkleding?' grinnikte ik. 'Als de meeste er zijn gaat de les beginnen. Dus trek snel wat anders aan.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Quinn

    "THANK GOD !" riep ik luid uit waarna ik direct wegliep en snel wat anders aandeed. Ik nam een spannend zwart broekje, een wit topje en nog een klein zwart vestje zodat je mijn zwarte BH niet al te goed zag. Nog vlug deed ik mijn rode korte All Stars aan en liep weer naar beneden waar ik naar de leekracht ging met een Rat. Jap, ik hou van turnen.

    Alouette

    Ik ging naar het sportveld en zag een leerkracht staan. "Hee !" riep ik waarna ik mijn handen in de lucht stak. En daar vlogen de stenen weer. "Het spijt me, ik doe het niet expres" zei ik verondschuldigend.

    Ivar

    Ik streel met mijn tong langs haar lippen en houd mijn hoofd weer iets schuin zodat het makkelijker gaat. Langzaam ga ik weer met mijn handen onder haat blousje en streel voorzichtig een weg omhoog met mijn handen.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Hij streelt met zijn tong mijn lippen en ik doe gelijk mijn mond open waarna onze tongen weer beginnen met een vurig liefdesspel. Zijn handen gaan onder mijn bloesje en komen steeds hoger. Ik huiver even van de aanraking van zijn warme handen op mijn huid. Mijn ene hand leg ik weer op de rand van zijn broek en met de andere ga ik door zijn haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik voel dat ik het warmer krijg door Aimee's anraking bij mijn broek, ik tast nog steeds wat hoger in haar blousje en kom dan waar ik ze naartoe wilde brengen. Met kleine ronde bewegingen laat ik ze strelen om en over Aimee's BH, terwijl mijn tong in een innig liefdesspel is verzeild met haar tong.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Zijn handen komen bij mijn BH waar hij met kleine ronde bewegingen en begint te strelen. Mijn hart begint sneller te kloppen en ik laat mijn hand op zijn broekrand iets naar beneden zakken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik glimlach even als ze nog wat lager dan mijn broekrand gaat met haar hand, ik blijf haar nog even strelen en pak dan voorzichtig de rand van haar BH vast. Deze til ik iets op zodat ik met mijn andere hand onder een van de twee cups kan gaan waar ik ook weer ronde streel bewegingen maak.


    I only miss you when I'm breathing