• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xMinaj | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xMinaj | Olivia Rose Jones (61) | Water
    - IHeartMusicc | Celine Maria Darren (23)| Aarde

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.



    Maandag!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 21:35 ]


    Take me to wonderland

    Zendé ~ Lucht

    Ze ligt dubbel om haar eigen grap, maar toch is haar lach aanstekelijk en grinnik mee.
    'We hebben zometeen sport,' zeg ik om van onderwerp te veranderen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Fáilte

    Energie raasde door mijn ledematen, en ging verder met kussen in haar nek. Soms zoog ik aan de huid van haar nek. Eén hand legde ik met de handpalm tegen de vochtige koude muur en begon haar weer op de mond te kussen. Mijn tong gleed over haar lippen.


    Take me to wonderland

    Alouette

    "Danku mevrouw, zal ik helpen met stenen afsturen ?" vroeg ik dan met hoop.

    Ésme

    "Sport ? Sport, sport, nee ik herinner me het niet" zei ik omdat ik totaal geen zin had in sport. "Oh wacht ik weet het, ik zeg dat ik uit de boom ben gevallen dus iets te veel pijn heb voor de eerste les, slim ha ?!" zei ik trots.

    Zendé ~ Lucht

    Ik zucht. 'Denk je echt dat dat oude wijf je gelooft?' wil ik weten van haar terwijl ik gebaar naar de strenge vrouw (Olivia) die nog steeds in de tuin staat.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ésme

    "Haar had ik dus niet meegerekend" zeg ik met een treurig gezichtje. Ik kijk naar hem en blijf even in zijn ogen kijken.

    Celine Maria Darren ~ Aarde

    'Graag, dan kan je je gave misschien onder controle zien te houden.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alouette

    Ik sprong vrolijk in het rond en ging naast haar staan. "Zeg maar wanneer ik het moet doen" zei ik met een lachje.

    Zendé ~ Lucht

    'Haar had ik dus niet meegerekend,' zegt ze teleurgesteld. Er valt een stilte waarin we elkaar lang aankijken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Brooklyn Camille Jackson ~ Water

    Ik was weer aan de beurt en begon te rennen. Alouette en Celine begonnen weer met gooien enzo. Het ging me weer gemakkelijk af. 'Maak het moeilijker a.u.b.' zei ik toen ik klaar was.

    Celine Maria Darren ~ Aarde

    'Wanneer je wil, het moet onverwachts komen.' zei ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ésme

    Een warm gevoel overspoeld me als hij me blijft aankijken. Of ik hem. Het is maar hoe je het bekijkt.

    Alouette

    "Dacht dat je het nooit ging vragen" zei ik lachend tegen het meisje. Ik deed teken dat ze moest gaan klaarstaan en riep toen Go. De stenen kwamen rapper dan ooit en ze werden ook groter. Op het einde stond een grote muur onverwachts waar ze langs links of rechts langs moest. Deed ze dat niet, nou dan het ze dus een buil.

    Ivar

    Ik kreun als ik haar hand door mijn boxer heen op mijn geslchatsdeel voel en voel dat er een spanning in mijn onderbroek opbouwt. Dan zie ik tijdens onze heftige zoen dat ze haar BH losmaakt en ik onderbreek even onze zoen, ik buig me iets naar voren en pak het randje van een van de twee cups van haar bh met mijn mond vast. Met een snelle beweging til ik de cup met mijn mond op en gooi hem met de rest van de bh over mijn schouder op de grond.


    I only miss you when I'm breathing

    Brooklyn Camille Jackson ~ Water

    Het werd moeilijker en ik ontweek de stenen. Ik sprong op de grotere stenen en ging van steen naar steen. Aan het einde stond een grote muur. Shit, ik dacht na en had het. Ik maakte de stenen nat met het water en bevroor ze waardoor ze bleven hangen. Ik sprong weer van steen naar steen zodat ik erop kon springen eenmaal op de muur maakte ik een soort glijbaan van ijs en gleed ik er af. 'DIT IS LEEEUUKK.' kierde ik toen vrolijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alouette

    "Was het moeilijk genoeg ?" vroeg ik lachend na haar vrolijke 'dit is leeukk'.