• Vannacht om 2 uur hoorde ik pijnlijk gejammer en gekreun uit de kamer naast mij. Mijn zusje slaapt daar en onze kamers zijn enkel gescheiden door een houten muur, je hoort dus in principe alles. Moet je nagaan, ik was met muziek in mijn oren in slaap gevallen en zelfs toen werd ik er wakker van. Ik hoor verschillende voetstappen en ik hoor mijn moeder praten. Ze was blijkbaar aan de telefoon. Daarna hoor ik haar zeggen: 'Kom Janneke, we gaan naar het ziekenhuis.' Nou, dan schrik je hoor. Mijn zusje ging naar het ziekenhuis, midden in de nacht. En ze is 12! Ik ging mijn bed uit en zag papa staan. Hij zei dat het niet goed met Janneke ging en dat ze nu met mama naar het ziekenhuis ging. Blijkbaar stond haar buik/maag zo strak dat ze veel overgegeven heeft en dat ze bijna niet kan ademen. Hij zei dat ik maar moest gaan slapen en dat hij me wakker zou maken als hij ook naar het ziekenhuis zou gaan (als het erger zou worden). Ik kon bijna niet slapen, heb heel de tijd zitten denken. Enge gedachtes gingen door mijn hoofd, want dit is nog nooit gebeurt.

    Vanochtend, om half 9 maakte papa me wakker. Om te zeggen dat Janneke weer thuis was en dat alles weer goed was. Maar man, dat was eng. 's Ochtends heeft ze gezegd dat ze zoveel pijn had dat ze niet eens kon liggen, ze is het hele huis rondgelopen, overal heeft ze een plekje gezocht om te slapen, de badkamer, de bank beneden, de trap! Ik stond er versteld van. Ze is 12! We weten niet wat het was, maar de mogelijkheden waren buikgriep en longontsteking. Ze gaat vandaag ook niet sporten, om uit te rusten. Godzijdank is niks ernstigs.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Pffft, wat eng ja! Veel beterschap met je zusje!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wow, dat is wel eng ja! Wens haar veel sterkte!


    The universal language of art.

    Dan schrik je wel ja. Beterschap voor je zusje.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Dat is even schrikken :O Gelukkig is alles weer goed gekomen :) Beterschap voor je sister ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    @ allemaal
    Dankjewel (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Oh bah, zo'n verschrikkelijke pijn in je buik... ik ken het gevoel, en dat is niet prettig nee D: Arm zusje, ik hoop dat het snel weer beter met haar gaat!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    WALD0RF schreef:
    Pffft, wat eng ja! Veel beterschap met je zusje!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Maanling schreef:
    Oh bah, zo'n verschrikkelijke pijn in je buik... ik ken het gevoel, en dat is niet prettig nee D: Arm zusje, ik hoop dat het snel weer beter met haar gaat!


    Deep inside, I've never felt alive

    Awwhhh, veel beterschap! <333


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    WALD0RF schreef:
    Pffft, wat eng ja! Veel beterschap met je zusje!


    There's power in the words you whisper.

    Dat is inderdaad eng! Misschien is het haar appendix..
    Anyway, wens haar maar beterschap.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Veel beterschap dan!
    Weet je nu al wat het is?
    Dat lijkt mij ook echt super eng, gelukkig is het niks ernstigs(blijft natuurlijk ontzettend #@!*&)

    WALD0RF schreef:
    Pffft, wat eng ja! Veel beterschap met je zusje!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Narwhals schreef:
    Dan schrik je wel ja. Beterschap voor je zusje.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    WALD0RF schreef:
    Pffft, wat eng ja! Veel beterschap met je zusje!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt