• Vannacht om 2 uur hoorde ik pijnlijk gejammer en gekreun uit de kamer naast mij. Mijn zusje slaapt daar en onze kamers zijn enkel gescheiden door een houten muur, je hoort dus in principe alles. Moet je nagaan, ik was met muziek in mijn oren in slaap gevallen en zelfs toen werd ik er wakker van. Ik hoor verschillende voetstappen en ik hoor mijn moeder praten. Ze was blijkbaar aan de telefoon. Daarna hoor ik haar zeggen: 'Kom Janneke, we gaan naar het ziekenhuis.' Nou, dan schrik je hoor. Mijn zusje ging naar het ziekenhuis, midden in de nacht. En ze is 12! Ik ging mijn bed uit en zag papa staan. Hij zei dat het niet goed met Janneke ging en dat ze nu met mama naar het ziekenhuis ging. Blijkbaar stond haar buik/maag zo strak dat ze veel overgegeven heeft en dat ze bijna niet kan ademen. Hij zei dat ik maar moest gaan slapen en dat hij me wakker zou maken als hij ook naar het ziekenhuis zou gaan (als het erger zou worden). Ik kon bijna niet slapen, heb heel de tijd zitten denken. Enge gedachtes gingen door mijn hoofd, want dit is nog nooit gebeurt.

    Vanochtend, om half 9 maakte papa me wakker. Om te zeggen dat Janneke weer thuis was en dat alles weer goed was. Maar man, dat was eng. 's Ochtends heeft ze gezegd dat ze zoveel pijn had dat ze niet eens kon liggen, ze is het hele huis rondgelopen, overal heeft ze een plekje gezocht om te slapen, de badkamer, de bank beneden, de trap! Ik stond er versteld van. Ze is 12! We weten niet wat het was, maar de mogelijkheden waren buikgriep en longontsteking. Ze gaat vandaag ook niet sporten, om uit te rusten. Godzijdank is niks ernstigs.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aww beterschap met je zusje!


    KEVIN!? IS THAT YOU!?

    Maanling schreef:
    Oh bah, zo'n verschrikkelijke pijn in je buik... ik ken het gevoel, en dat is niet prettig nee D: Arm zusje, ik hoop dat het snel weer beter met haar gaat!


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    WALD0RF schreef:
    Pffft, wat eng ja! Veel beterschap met je zusje!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Wow

    OneDizzler schreef:
    Aww beterschap met je zusje!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Jemig, dat is echt heel erg eng.. echt veel beterschap met je zusje inderdaad..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat is wel schrikken zeg, maar gelukkig is het niet al te ernstig. Nu maar hopen dat ze er weer snel bovenop komt.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    dat is inderdaad schrikken ja , sterkte


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Hoe gaat het nu met haar?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ja , ik zou er ook niet helemaal goed van zijn ;o mr veel beterschap vr je zusje !x


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Jabberjay schreef:
    Pffft, wat eng ja! Veel beterschap met je zusje!

    Ik ben al blij dat het niets ernstigs is.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Biologist schreef:
    Hoe gaat het nu met haar?

    Achteraf was het niks, maar ja, dat weet je op dat moment niet ;)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Gumi schreef:
    (...)
    Achteraf was het niks, maar ja, dat weet je op dat moment niet ;)


    Klopt.
    Gelukkig!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Appendix kan het niet zijn, appendix is meer vanonder in je buik, niet in de maagstreek. Ik spreek uit ervaring xp

    OHMYZAYNx schreef:
    Wow, dat is wel eng ja! Wens haar veel sterkte!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James