• Hallo dames en heren, (nerd)

    Om het jullie even gemakkelijk en overzichtelijk te maken hebben we alle suggesties in het topic gezet waar nog over gediscussieerd word of ze er komen en over alle suggesties die afgewezen zijn.


    Suggesties die er niet gaan komen:

    Achtergrondplaatjes op profiel. Foto’s zijn er om geplaatst te worden in je fotoboek en Quizlet is een Quizen & verhalen site geen profielen site (krul).

    Achtergrondkleur van profiel. Je kunt alleen de kleuren van je profiel veranderen, met andere woorden ‘een template’. Deze stel je in bij instellingen.

    Chatbox. Er komt géén chatbox op Quizlet, daarvoor hebben we de shoutbox al.

    Leesbevestiging. Deze komt er niet ivm de privacy van de lezers.

    Fanfiction in het forum. Daarvoor hebben we de stories en anders word het forum onoverzichtelijk.

    Spotlight gratis. De opbrengst van de Spotlight is nodig om de site draaiende te kunnen houden.

    Moderators blokkeren.

    Zelf titels van topic en topics kunnen verwijderen. Zo verliezen de moderators het overzicht.

    Langere inlognaam. Dit is om Quizlet overzichtelijk te houden. Je naam kan uit maximaal 12 letters of cijfers bestaan, en dat zal ook zo blijven.

    Privéberichten naar meerdere mensen tegelijk. Word gezien als spam, en kan anders misbruik van gemaakt worden.

    Meerdere foto’s tegelijk verwijderen. Zo loop je heel snel het risico dat je per ongeluk de verkeerde foto’s verwijderd en dit kan dan niet meer ongedaan gemaakt worden.

    Quizlet apps voor Ipod en dergelijke. (Een mobiele versie) Dit kost veel geld en tijd en zal er voorlopig niet komen.

    Suggesties waar nog niet over besloten is:

    Zelf kiezen voor anoniem stemmen/invullen/lezen.
    Serie filter.



    Suggesties waar Rutger nu mee bezig is:

    Een meldknop op de profielen en in de shoutbox.
    Mappen voor je stories.
    Verhalen zoeken en sorteren op ‘genre’.
    Je reacties aan kunnen passen bij blogs.


    Ik hoop dat jullie snappen dat Rutger het ook heel erg druk heeft met anderen dingen maar toch enorm zijn best voor ons allemaal doet. Soms kan het nu eenmaal wat langer duren, maar he’s working on it ;):Y).

    Vragen en opmerkingen mogen hier ook gerust gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 0:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 aug 2011 - 18:53 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    • Meerdere foto’s tegelijk verwijderen. Zo loop je heel snel het risico dat je per ongeluk de verkeerde foto’s verwijderd en dit kan dan niet meer ongedaan gemaakt worden.
    Prrrrrrrrrrt. Eigen stomme fout dan! Maar ik sluit me aan dat 't niet gaat komen... : D

    All clear. ^^
    Maar waarom staat er dat dit topic geopend is door Precious, terwijl jij het geopend hebt? o_o


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Kan er ook een meld knop komen voor de Shoutbox? Of is die er al!

    @Barb. ghehe zenk joe (cat)
    @Liesol. Mariko heeft dit topic lang geleden geschreven/gestart, maar het moest helemaal geupdate worden. Dus ik heb alles opgeschoond en aangepast. :Y). Beginpost dus ook verwijderd en bij wijze van een nieuwe beginpost neergeknalt.
    @LoveAndDeath. Nee die is er nog niet, maar die staat ook in de lijst van suggesties. :Y). Maar omdat Rutger het de laatste tijd wat druk heeft met andere dingen kunnen we helaas niet alles op zijn to-do-list gooien. Zou een beetje onmenselijk zijn. (krul). Maar dankje voor de reminder. Ik zal hem er nog even als extra aandachts punt bijzetten.


    Wie du mir, so ich dir.

    Je verhalen afschermen (net als je profiel) voor niet-quizlet users.
    Dit vind ik heel erg fijn. (:

    Je verhalen afschermen (net als je profiel) voor niet-quizlet users.



    Oehhh, die zie ik heel erg zitten! Ik hoop dat die optie snel komt! ^^


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wat is eigenlijk een leesbevestiging? (':


    Only losers can act the way you do

    Juneau schreef:
    Je verhalen afschermen (net als je profiel) voor niet-quizlet users.
    Dit vind ik heel erg fijn. (:


    All this dampness is damp.

    Juneau schreef:
    Je verhalen afschermen (net als je profiel) voor niet-quizlet users.
    Dit vind ik heel erg fijn. (:

    Je verhalen afschermen (net als je profiel) voor niet-quizlet users.


    Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

    Dat zou erg fijn zijn;d


    Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

    Hoe zit het nou met het seksualiteitforum?
    Ik heb daar een suggestie over gedaan en nooit meer iets van gehoord?
    De suggestie.
    Alvast bedankt :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik wil nog steeds antwoord op mijn vraag?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Juneau schreef:
    Je verhalen afschermen (net als je profiel) voor niet-quizlet users.
    Dit vind ik heel erg fijn. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    @Appelmoes, ik snap dat je ongeduldig bent. We hebben er over gepraat, maar het is redelijk dat de ene helft voor is en de andere tegen, dus wachten we geloof ik op Rutger of hij het nodig vindt en hij is momenteel erg druk.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.