• Ik kan dus niet meer uitloggen. Ik heb al in het algemeen topic gekeken, maar wat daar staat werkt bij mij niet. Als ik bij een andere browser uitlog, lukt het wel. Maar dat heeft geen zin want dan sta ik alsnog de hele tijd online.
    Heeft iemand hier een oplossing voor?


    Take risks and conquer your fears.

    Welke browser gebruik je?

    Starkiller schreef:
    Welke browser gebruik je?

    Mozilla Firefox


    Take risks and conquer your fears.

    Maar net, was je ook offline? :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Kijk, als je je afmeldt, duurt het ongeveer tien minuutjes voordat je status op offline staat. Meld je dus eens af en ga dan een kwartier later kijken.
    Normaal gezien zou je dan wel offline moeten zijn.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Kijk, als je je afmeldt, duurt het ongeveer tien minuutjes voordat je status op offline staat. Meld je dus eens af en ga dan een kwartier later kijken.
    Normaal gezien zou je dan wel offline moeten zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mozilla is ook slecht.


    Firm believer of all that is magic

    xlufjoetoexx schreef:
    Kijk, als je je afmeldt, duurt het ongeveer tien minuutjes voordat je status op offline staat. Meld je dus eens af en ga dan een kwartier later kijken.
    Normaal gezien zou je dan wel offline moeten zijn.

    Dat dacht ik dus ook al, maar een half uur later stond ik nog steeds op online. Maar als ik uitlog, krijg ik wel een melding dat ik succesvol ben uitgelogd, maar dan ben ik nog steeds ingelogd. Als je snapt wat ik bedoel.


    Take risks and conquer your fears.

    Accidental schreef:
    Maar net, was je ook offline? :W

    Bij mij stond dat ik online was.


    Take risks and conquer your fears.

    Zialled schreef:
    Mozilla is ook slecht.


    dankuwel zeg, ik heb het ook en ik heb nooit problemen, zelfs niet sloomheid.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    ButterflyElf schreef:
    (...)

    dankuwel zeg, ik heb het ook en ik heb nooit problemen, zelfs niet sloomheid.


    Wauw, Zialled zegt haar mening over een browser en jij schiet meteen in de verdediging alsof ze je moeder ging vermoorden. Je kan dat ook gewoon, op een normale manier zeggen :').


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Dat heb ik ook eens gehad.
    Normaal moet dit helpen en anders zou je misschien best eens een pb naar een mod sturen.^^

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 10:49 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Wauw, Zialled zegt haar mening over een browser en jij schiet meteen in de verdediging alsof ze je moeder ging vermoorden. Je kan dat ook gewoon, op een normale manier zeggen :').
    wat noem jij verdedigen ik vid dat op een wel nettemanier zeggen. ik zou het heel anders zegge hoor. ik zou juist heel boos reagere.

    BrainWashing schreef:
    (...)wat noem jij verdedigen ik vid dat op een wel nettemanier zeggen. ik zou het heel anders zegge hoor. ik zou juist heel boos reagere.


    Wow, jij kan echt goed Nederlands zeg...


    "Ignite, my love. Ignite."

    oud topic
    slotje

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:01 ]