• Hallo,

    Croweater en ik zijn op zoek naar een cover voor ons nieuwe verhaal. Het wordt een Sons of Anarchy fanfic, dus in die stijl willen we het hebben.

    Titel: A Raven's Sorrow
    - We zouden de titel graag in een boog zien.

    Afbeelding:



    Graag zouden we er ook een raaf in verwerkt zien als er nog ruimte over is.

    Leef je uit!

    Liefs

    [ bericht aangepast op 15 juni 2018 - 16:45 ]

    Zo'n boog bedoelen we trouwens, voor het lettertype ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn laptop is kaduuk, anders had ik het graag meteen opgepakt :c Als jullie nog niets hebben als hij terug is ga ik graag aan de slag!


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    I'm in (:
    Ik zal even kijken of ik mijn creatieve brein er op los kan laten ^^


    We were the forever that didn't last

    Is dit wat jullie zochtten?


    De eerste is een png, de tweede jpg. Ik hoop dat de linkjes het blijven doen want ik moest tinypic gebruiken ipv imgur



    We were the forever that didn't last

    Zou je in plaats van Ravens graag Raven's willen doen met een komma?

    De originele foto lijkt trouwens veel scherper... kan je hier nog wat mee?

    Oke, ik heb een idee voor deze cover! Ik ga het proberen, maar als het niet lukt dan eh denk ik niet dat ik nog verdere pogingen ga wagen aangezien ik al enkele andere covers op mijn to do lijstje heb staan.^^

    Het is toch de bedoeling dat het Sons of Anarchy font wordt overgenomen hé?


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Oke, ik heb een idee voor deze cover! Ik ga het proberen, maar als het niet lukt dan eh denk ik niet dat ik nog verdere pogingen ga wagen aangezien ik al enkele andere covers op mijn to do lijstje heb staan.^^

    Het is toch de bedoeling dat het Sons of Anarchy font wordt overgenomen hé?


    Hehe tof! Ja als dat kan dan zou het leuk zijn - of iets wat erop lijkt. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Okaaay dus eigenlijk wilde ik zo de vrouw in de raaf blenden, idk hoe ik dat moet uitleggen maar dat lukte niet voor één of andere reden.

    Dit is wat ik nu heb (ik ga sowieso op zoek naar een font dat wel een apostrof heeft, maar wilde al even weten wat jullie hiervan vinden want dan weet ik wat ik nog moet aanpassen.


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Okaaay dus eigenlijk wilde ik zo de vrouw in de raaf blenden, idk hoe ik dat moet uitleggen maar dat lukte niet voor één of andere reden.

    Dit is wat ik nu heb (ik ga sowieso op zoek naar een font dat wel een apostrof heeft, maar wilde al even weten wat jullie hiervan vinden want dan weet ik wat ik nog moet aanpassen.


    Ik vind hem heel tof! Het lettertype ook, ik zou gewoon kijken of je er zelf een apostrofje tussen kan zetten ofzo. :'P
    Is het mogelijk dat het contrast tussen de raaf en de achtergrond nog iets scherper wordt? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil nog wel wat proberen (:


    I just caught the wave in your eyes

    Ik vond deze btw en ik vind het echt een hele vette foto/tekening — maybe u want to use it

    [ bericht aangepast op 16 juni 2018 - 18:46 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Thunaer schreef:
    Zou je in plaats van Ravens graag Raven's willen doen met een komma?

    De originele foto lijkt trouwens veel scherper... kan je hier nog wat mee?


    Ik zie het ja, ik heb een nieuwe versie van Photoshop, denk dat het daar aan ligt.

    Ik kan evt nog een nieuwe maken, maar dat lukt dit weekend niet meer, so lemme know.


    We were the forever that didn't last

    Croweater schreef:
    (...)
    Ik vind hem heel tof! Het lettertype ook, ik zou gewoon kijken of je er zelf een apostrofje tussen kan zetten ofzo. :'P
    Is het mogelijk dat het contrast tussen de raaf en de achtergrond nog iets scherper wordt? (:


    Is het zo beter? (:


    The soul needs autumn.

    Ok I tried and I kinda failed :'), I'm sorry

    [ bericht aangepast op 16 juni 2018 - 19:39 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Grace schreef:
    (...)

    Is het zo beter? (:


    Jaa heel tof!


    Every villain is a hero in his own mind.