• gewoon kijken echt LOL!!

    http://nl.youtube.com/watch?v=gl0fc8pNTE4
    en je moet gewoon kijken, ik maak dar geen eisa rond, ik vind het gewoon grappig om te zien hoor!!
    en ze waren wel degelijk zat!! Dat is algemeen geweten, dus nog eens het is gewoon om de lol!!
    want ik krijg zo van die reacties enzo!!


    Let me be me...

    o.O Niet echt slim xD


    You'll never dream alone. <3

    Ze zien er toch zo dronken niet uit? I mean, ik stap soms ook wel zo uit de auto hooaa^^

    Ze zien er toch zo dronken niet uit? I mean, ik stap soms ook wel zo uit de auto hooaa^^


    Vind ik ook , ik denk eerder dat hij bijna is gestruikelt over iets xD


    You'll never dream alone. <3

    Ze zien er toch zo dronken niet uit? I mean, ik stap soms ook wel zo uit de auto hooaa^^

    Inderdaad, ik vond het er ook niet uitzien alsof hij dronken was

    Oké, hij hupt een beetje vaag uit de auto, maar of hij echt dronken is?


    blame the bully.

    Tom:'Hay'

    Dat klonk grappig. En volgens mij was hij ook niet dronken ofzo.

    Ze zien er toch zo dronken niet uit? I mean, ik stap soms ook wel zo uit de auto hooaa^^


    hij is wel degelij zat hoor, in het volgende filmpje zie je hem van hier naar daar door de lobby van het hotel slingere, en het is ook al licht wanneer ze van die comet-afterparty kome, maar het is wel lache natuurlijk :D

    Uah..

    Ze zyn volgens my niet echt dronken hoor o.O
    Maar Bill is wel sexy (A)

    ze zijn toch niet echt dronken volgens mij!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    http://www.youtube.com/watch?v=LaBKalvPtyk

    hier ligge alle fans voor het hotel strijk met tom zijn heen en weer gevlieg, het is niet echt duidelijk, maar tom is die witte vlek die uiteindelijk tegen de receptie aanhangt :D

    die zijn niet dronken x'D


    hoor je dan niet dat ze 'goedemorgen' zeggen x'D
    in ieder geval, ik denk dat iedereen al eens zo uit de auto is gestapt. nouw tog, het blijft grappig x'D


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ze zyn volgens my niet echt dronken hoor

    volgens mijn was tom gewoon heel vrolijk xD


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Als je dat al dronken vind ,,wat moest ik dan laatst wel neit sijn geweest toen ik de auto uit staptexD


    Crack a bottle

    Ze zien er toch zo dronken niet uit? I mean, ik stap soms ook wel zo uit de auto hooaa^^


    ik spat altijd zo de auto uit :')


    don't Worry...Be gay.