• gewoon kijken echt LOL!!

    http://nl.youtube.com/watch?v=gl0fc8pNTE4
    en je moet gewoon kijken, ik maak dar geen eisa rond, ik vind het gewoon grappig om te zien hoor!!
    en ze waren wel degelijk zat!! Dat is algemeen geweten, dus nog eens het is gewoon om de lol!!
    want ik krijg zo van die reacties enzo!!


    Let me be me...

    Believe me, ze zijn écht niet dronken omdat ze een beetje struikelend uit de auto stappen hoor. En dat 2e filmpje, daar doet Tom gewoon gek ofzo ^^ Heb ik en jij soms toch ook wel?

    Het is algemeen bekend dat ze stomdronken waren op de cometen. Bill heeft zelfs gedanst in de VIP ruimte :')
    Anw, het zal hier al wel redelijk gezakt zijn maar come on. Boeit het?
    In het tweede filmpje zie je dat Tom niet recht kan staan, nou so what. Dat hebben wel meer mensen en zo ernstig is het nou ook weer niet.
    Mogen zij ook eens zuipe xD

    Hij is daar echt neit dronken hoor :S
    Tenzij ik altijd dronken ben.. xD Want ik stap zo ook uit hoor..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ze zijn alletwee straalbezopen,ja. NOU EN


    -

    zo stapt ik ook uit ons auto:P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Nou eigenlijk ben ik het eens met ATITUDE.
    Ik vind dat er áltijd téveel heisa rond die 2 word gemaakt bijvoorbeel dat ze uhmm een ballon hebben gekocht komt al meteen in alle kranten/boekje/tijdschrifte en alle fans gaan freaken.

    Nou eigenlijk ben ik het eens met ATITUDE.
    Ik vind dat er áltijd téveel heisa rond die 2 word gemaakt bijvoorbeel dat ze uhmm een ballon hebben gekocht komt al meteen in alle kranten/boekje/tijdschrifte en alle fans gaan freaken.

    ik maak daar geen heisa rond, het is gewoon grappig en het is algemeen bekend dat ze dus wel degelijk strontzat waren!!


    Let me be me...

    Ik vind ze nou niet bepaald dronken .o.


    Get back motherfuckerz'

    Jaah okay, fine for them ^^ Daarom moet je niet tegen mij beginnen roepen, ik zeg gewoon mijn mening.

    Jaah okay, fine for them ^^ Daarom moet je niet tegen mij beginnen roepen, ik zeg gewoon mijn mening.

    Sorry, zo wou ik niet overkomen!!! echt sorry!!


    Let me be me...

    xD


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    Jaah lief, als je blijft doen met die uitroeptekens komt alles als geroep aan xD

    Nee, maar serieus.
    Laat ze hun eigen leven lijden. Mogen ze? Ze hebben wel 3 cometen gewonnen hoor! O_o


    -

    Ik Vind niet echt hem er dronken uit zine,, Ik lachte me rot echt zo heel antusjast ''Hoii Tom!''
    En hij echt zo 10 Seconde later ze heel droog ''Hoooi''
    Xd


    Dunno ><

    hij was daar zekker droog xD


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483