• gewoon kijken echt LOL!!

    http://nl.youtube.com/watch?v=gl0fc8pNTE4
    en je moet gewoon kijken, ik maak dar geen eisa rond, ik vind het gewoon grappig om te zien hoor!!
    en ze waren wel degelijk zat!! Dat is algemeen geweten, dus nog eens het is gewoon om de lol!!
    want ik krijg zo van die reacties enzo!!


    Let me be me...

    Volgens mij zijn ze niet dronken

    Zo pleurt iedereen altijd uit de auto. Kijk maar naar de bus daar pleurt iedereen er zo uit

    Ach ik heb niet alle berichtjes gelezen, maar ik vind net zoals de eerste drie (?) mensen zeiden; hij ziet er niet echt dronken uit en ik kan zo ook uit de auto stappen. Kan toch voorvallen? ^^
    Achja, ik weet wel dat je er geen heisa enzo rond wilt, wil ik ook niet. Ik wou gewoon mijn mening zeggen .D
    <3


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Het is officieel dat ze dronken zijn.


    -

    Lolz, wat maakt het uit? mijn zus is ook al dronken geweest en daar is niet zo'n heisa rond hea ?

    Tom:'Hay'

    Dat klonk grappig. En volgens mij was hij ook niet dronken ofzo.


    klonk schattig, ik twijfel ook of hij wel dronken is


    You are so god damn Sexy <3

    Het is officieel dat ze dronken zijn.

    Ach en dan nog, wie is er nou niet eens zat? ^^
    Het is geen misdaad ofzo (:


    -

    ik vindt de clip wel goed en dan die hi


    One Day you'll remember me...

    Zwijg mij over dronke zijn -.-

    O ja, heel dronken Ö ¬¬xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Tom is echt wel dronken, ze komen van de afterparty van de comets en het is al weer licht, er zijn ook filmpjes vanop de afterparty waar tom luid zingend in zijn handen staat te klappe... trouwes, dronke zijn is toch geen misdrijf? hij is gwn 18....

    ze zijn niet dronken-.-


    <3

    WHAHAHA LACH ME DOOD xD
    Volgende keer niet zo veel drinken TomiTom xD


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ze zijn volges mij wél dronken, maar je kon nog zo'n filpje vinden, (wel slechte kwaliteit) maar het lijkt alsof tom aan het overgeven is ofzow.. :S
    kan dat? mr.. wat is tokkelen (ofzowiets :P) in het duits?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ze zijn volges mij wél dronken, maar je kon nog zo'n filpje vinden, (wel slechte kwaliteit) maar het lijkt alsof tom aan het overgeven is ofzow.. :S
    kan dat? mr.. wat is tokkelen (ofzowiets :P) in het duits?

    allej, ik bedoel, tokkelen is het duitse, mr wat is het in nederlands..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!