• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xMinaj | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - BlueOrbs | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - BlueOrbs | Christina Immor (19) | Water
    - xMinaj | Olivia Rose Jones (61) | Water
    - IHeartMusicc | Celine Maria Darren (23)| Aarde

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.



    Maandag!

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 22:05 ]


    Take me to wonderland

    Celeste
    "Kun jij dan genoeg krijgen van zuurstof?" Ik grijnsde op wat hij zei, en terwijl ik nog meer in zijn nek kusjes gaf, merkte ik dat hij zwaarder begon te ademen. Het leek bijna middag en we waren de hele tijd met zijn tweeën, het kon niet mooier worden. "Niet van jou zuurstof," fluisterde ik in zijn oor en ik kuste hem op zijn oor, beet toen zachtjes op zijn oorlel terwijl mijn ene hand een weg baanden onder zijn shirt naar zijn buik. Ik huiverde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    "Niet van jou zuurstof," ik grinnikte toen ze dat in mijn oor fluisterde. Ik voelde hoe ze zachtjes in mijn oorlel beet waardoor ik even moest gniffelen van genot. Ondertussen ging ze met haar hand ook weer onder mijn shirt over mijn buik. Mijn hand ging weer door haar zachte haren en kuste haar innig op haar lippen.


    Take me to wonderland

    [Inderdaad xd]

    Ivar

    ik glimlach terug, 'Zullen we zo gaan douchen?' besluit ik te vragen na een tijdje in stilte naar haar te hebben gekeken.


    I only miss you when I'm breathing

    Zendé ~ Lucht

    Grinnikend plof ik neer in het gras en wacht tot de leraar en de rest van de leerlingen komen. In de tussentijd pluk ik een beetje aan de grassprietjes en kijk voor me uit.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Celeste
    Ik kuste hem innig terug en ik liet mijn hand op zijn warme buik rusten. Ik opende mijn mond weer voor hem, maar deed hem toen weer dicht en trok me van hem af. Grijnzend ging ik voor hem staan. "Lieve, aardige, sexy, schattige Fáilte," Zei ik toen tegen hem, met nog steeds dezelfde grijns. "Ook al heb ik je meer kusjes beloofd voor je o zo lieve woorden," ik grinnikte even kinderlijk, maar ging daarna snel verder. "Ik moet je helaas meedelen dat het toch echt tijd is om buiten deze kamer te gaan,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aimee
    Ik knik, 'goed idee'. Ik besef me dat ik nog steeds naakt ben maar mijn kleren liggen een eindje bij mij vandaan. Dan zie ik een shirt van Ivar dichtbij op de grond liggen en trek die snel aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik glimlach even, ik pak ook een shirt en trek voor de rest snel nog wat kleren aan. Als ik me heb aangekleed kijk ik afwachtend naar Aimee totdat zij ook klaar is.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik kijk Ivar even aan, 'Ik ben over 10 minuutjes terug,' zeg ik tegen hem. Dan pak ik snel mijn uniform en glip mijn eigen kamer in. Snel spring ik onder de douche en was mijn haar. 5 minuten later ga ik er weer onder vandaan en trek mijn uniform aan. Met het rokje opgetrokken natuurlijk. Ik haal snel een borstel door mijn haar en doe wat mascara op waarna ik weer naar Ivar's kamer loop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    "Ik moet je helaas meedelen dat het toch echt tijd is om buiten deze kamer te gaan," Ik keek haar met grote ogen aan, om daarna haar met een pruillipje aan te kijken. "Nog een paar?" smeekte ik met een gespeelde zielige blik. "Daarna zal ik niet meer klagen," zei ik plechtig.


    Take me to wonderland

    Ivar

    Ik lach naar haar als ze terug komt, 'Ik ben er over, nou kaat maar zeggen een uurtje.' grap ik en loop met loop met een boxer in mijn hand naar de douche en snel douche ik even. Tien minuutjes later kom ik weer mijn kamer binnen en trek ik mijn uniform aan.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik grinnik eventjes als hij zegt dat hij over een uurtje terug is. Maar 10 minuten later is hij al weer terug. Ik loop naar hem toe en geef hem een kusje, 'laten we maar naar beneden gaan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste
    Ik grinnikte, maar zag toen dat hij me met grote ogen aankeek en een pruillipje opzette. "Nog een paar?" smeekte hij met een gespeelde zielige blik. Ik deed mijn armen naast me en zette ook een pruillipje op. "Awh, arme zielige jongen toch, je leven is toch ook zo moeilijk zonder," Zachtjes grinnikte ik, waarna hij plechtig zei, "Daarna zal ik niet meer klagen," Ik liet mijn lichaam weer op die van Fáilte glijden en ik kijk hem glimlachend aan. "Hoe kan ik daar nou nee op zeggen?" Glimlachend gaf ik hem meerdere malen kusjes op zijn wangen en in zijn nek, maar om hem te plagen niet op zijn mond.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 16:20 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ivar

    Ik knik, 'Ja, kunnen we kijken of sport al afgelopen is. Of misschien moet Ivje je nog eel beschermen,' grijns ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Hmmm, we zien wel,' grinnik ik waarna ik zijn hand pak en hem mee naar beneden trek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik volg haar aan mijn hand en loop achter Aimee de trap af naar beneden.


    I only miss you when I'm breathing