• Oke ik ga zo naar een feestje en nu ben ik oorbellen aan het uitkiezen, ik heb een zwarte broek aan, en een paars shirtje, en nu moet ik kiezen tussen zwarte oorbellen of paarse. Dus, helpt me.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zou zwart doen. Maar..het is jou keuze =]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 18:04 ]

    Wat ik altijd doe: doe ze allebei! Ik weet niet of ze hetzelfde zijn behalve de kleur, maar ik draag vaak verschillende. En als je echt moet kiezen, doe dan maar zwart, denk ik.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zou voor zwart gaan, dan vallen ze meer op omdat je er paars onder hebt :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    zwart jij doedelzak


    We can only learn to love by loving.

    Buh ik ben geen doedelzak,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Blondine schreef:
    Wat ik altijd doe: doe ze allebei! Ik weet niet of ze hetzelfde zijn behalve de kleur, maar ik draag vaak verschillende. En als je echt moet kiezen, doe dan maar zwart, denk ik.
    Ze zijn hetzelfde ja.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zwarte.
    Omdat je topje paars is, gaan je oorringen dan mooier uitkomen. Vind ik toch :')

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 20:26 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    paars x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    OF je doet in je linkeroor 'n zwarte,en in je rechteroor 'n paarse(A)[/I know I'm smart(nerd)]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Zwart ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    Zwart.


    Protège moi de mes désirs.

    zwart! (:

    Zoals bijna iedereen zegt, zwart.


    when words fail, music speaks.

    Tranquillity schreef:
    Zwarte.
    Omdat je topje paars is, gaan je oorringen dan mooier uitkomen. Vind ik toch :')


    For once I want to be the car crash.

    Beide :Y)


    Never run out of reasons to smile...