• Van mijn school. Krijgen we via de mail, beoordeling doorgestuurd van mijn fotografie cijfer. Staat er geen beoordeling bij mij .. zucht. Terwijl ik dat hele boek toch echt heb ingeleverd ..
    Nu moest ik vandaag naar school, om iets van GTP af te maken, daar had ik een afspraak over gemaakt met die leraar - aangezien de opendag ook vandaag was. Nou oké leuk, kom ik daar op school: Ja, Kees - andere leraar - heeft dat naar de derde periode geschoven. FIJN, weer voor niets op school .. zucht. Welkom bij het MA, slecht georganiseerd als de pest. Hebben jullie ook zoiets?


    To infinity and beyond •

    Nou zo erg zijn ze gelukkig bij mij op school maar mijn school faalt af en toe zo keihard dat ik echt denk, jeetje kom op.

    Maar het is wel heel naar voor je want het zijn een stelletje mierenneukers als jij een keer wat fout doet maar hun mogen alles


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Nou zo erg zijn ze gelukkig bij mij op school maar mijn school faalt af en toe zo keihard dat ik echt denk, jeetje kom op.

    Maar het is wel heel naar voor je want het zijn een stelletje mierenneukers als jij een keer wat fout doet maar hun mogen alles


    Ja klopt .. wanneer ik een keertje iets een paar uur te laat inlever, heb ik een preek van hier tot Tokio. Maar hun kunnen overal mee weg komen.


    To infinity and beyond •

    Ik dacht vorig jaar al dat mijn school faalde, maar nu ik op een school zit waar opleidingen gegeven worden is het helemaal een drama :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    NewZaynland schreef:
    (...)

    Ja klopt .. wanneer ik een keertje iets een paar uur te laat inlever, heb ik een preek van hier tot Tokio. Maar hun kunnen overal mee weg komen.


    Ik had het laatst ook, kwam ik op school helemaal gestresst want ik was te laat op gestaan en was te laat uit huis te gaan en dan hoor ik dat het eerste uur uit valt. Maar o wee als jij een keer ziek bent en het niet op tijd meld


    Physics is awesome

    Mijn broer zat ook op het MA, vreselijke school, niets gaat zoals het moet.


    Your make-up is terrible

    Mijn school is gewoon goed. Ze komen af en toe te laat met dingen, maar dat is het dan ook


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Assassin schreef:
    Mijn broer zat ook op het MA, vreselijke school, niets gaat zoals het moet.


    Nee klopt. Nou ja, de school is zelf wel heel leuk. Het is alleen vreselijk geregeld af en toe.


    To infinity and beyond •

    Ze regelen alles wel goed... maar echt op het ALLERLAATSTE moment. Je krijgt soms gwn een week van t voren te horen. O ja mensu we gaan over een week op kamp, dus zorg wel dat... dat soort irritante dingen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."