• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xMinaj | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - BlueOrbs | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - BlueOrbs | Christina Immor (19) | Water
    - xMinaj | Olivia Rose Jones (61) | Water
    - IHeartMusicc | Celine Maria Darren (23)| Aarde

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.



    Maandag!

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 22:05 ]


    Take me to wonderland

    Aimee
    Hij begint nog harder te kreunen en trek mij harder en steviger tegen zich aan. Ik slaak een harde kreun als hij diep stoot en plant mijn lippen daarna weer op die van hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik voel een rare tinteling in mijn onder buik die zich steeds verder verspreidt naar beneden volgens mij was ik er bijna, op mijn hoogtepunt. Ik ga nog even door en kreun en hijg meer en meer en harder en harder.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ivar begint steeds meer te kreunen en hijgen en ook steeds harder. Ik kreun hard als hij een paar keer diep stoot en voel dat ik bijna zo ver ben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Toen ze met haar tong langs mijn nek naar mijn borstkas ging voelde ik een rilling van genot door me heen gaan. Ze bewoog met me mee waardoor ik ieder moment kon komen. Ik kuste haar in haar nek terwijl ik heftiger begon te stoten. Mijn handen raakten haar overal aan waar ze konden. Uiteindelijk liet ik mijn handen rusten op haar heupen. Nog steeds haar nek kussend.


    Take me to wonderland

    Ivar

    Ik pak Aimee's heupen vast en stoot nog harder en harder totdat ik de hele matras op en neer voel gaan, ik voel de tinteling nu bijna overal en voel een fijn gevoel door mijn aderen stromen terwijl ik voel dat ik over enkelijke ogenblikken zover ben.


    I only miss you when I'm breathing

    Celeste
    Ik kreun hard als hij heftiger begint te stoten en ik zijn handen overal over mijn lichaam voel. Mijn been streelde nog steeds Fáilte zijn been en er kwamen steeds meer rillingen door me heen. Ik wist zeker dat ik er bijna was en maakte dan ook nog van de tijd gebruik om mijn handen overal over zijn lichaam te strelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aimee
    Hij grijpt mijn heupen vast en begint zo hard te stoten dat het matras op en neer gaat. Ik begin nog zwaarder te ademen en ik weet nu zeker dat ik bijna op mijn hoogtepunt ben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik streel nog een keer met mijn tong langs de van haar en voel alle tintelingen tegelijk bij elkaar komen en voel ze bijna uit mijn lichaam gieren, ik stoot nog een keer heel hard en voel nu echt alle tintelingen gaan. Terwijl dit gebeurt roep ik Aimee's naam door de kamer, ik had mijn hoogtepunt nu echt bereikt.


    I only miss you when I'm breathing

    Fáilte

    Als haar handen over mijn lichaam strelen, lijkt het alsof ik haar kracht voel. Ik kuste haar hevig nu op de mond en ik stootte stevig door. Ik wist dat ik er bijna was en mijn handen gleden naar haar wangen terwijl ik haar kuste. Als ik een hemelse verlichting voel, weet ik dat ik ben klaar gekomen. Hijgend kijk ik haar aan.


    Take me to wonderland

    Celeste
    Wanneer hij stevig door stootte, kuste ik hem hevig terug en deed mijn armen weer achter zijn nek. Mijn wangen waren heet op het moment dat Fáilte ze aanraakte en niet veel later nadat hij klaar gekomen was, kwam ik en voor de laatste keer kreunde ik. Ik keek hem terug aan en pas op dat moment merkte ik dat mijn hele lichaam gewoon heet was en dat ik hevig ademhaalde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aimee
    Hij stoot nog een keer heel hard en roept dan mijn naam door zijn kamer. Ik heb door dat hij klaar is gekomen en niet vele later kom in ook klaar. Ik laat blijf nog even boven op hem liggen en rol dan van hem af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik merk dat ik nog wat hijg en voel tegelijk een grote vreugde in me. Als Aimee van me af rolt glimlach ik naar haar en doe snel de condoom af, 'Deed ik het goed?' vraag ik na een tijdje.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Deed ik het goed?' vraagt Ivar. Ik knik, 'perfect,' ik draai een beetje zodat ik hem aan kan kijken en glimlach naar hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik blijf even glimlachen, 'Jij was pas perfect,' zeg ik als ze mij ook aankijkt.


    I only miss you when I'm breathing

    Fáilte

    Ik keek haar hijgend aan en ik had nu pas door dat ze heet aanvoelde. Ik kuste haar weer om haar daarna weer aan te kijken. "I love you," fluisterde ik zacht, en mijn hand verstrengelde weer met de hare. Mijn borst ging snel op en neer, en mijn hart klopte nog steeds als een gek.


    Take me to wonderland