• Members of the WAG-gang
    Caleb - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Lightpoise - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Tocopilla - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Bach - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Mataro - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    Gonzalo - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.


    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:10 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Gonzalo schreef:
    (...)

    Vind ik ook! En ik vind het echt niet erg om ze te helpen maar ze moeten niet over iedere 10cent zeiken -,-'
    Echt hoor :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Arlandria schreef:
    Jha hoor. Nog altijd nummer 1. Maar ik kan haast nooit meer kijken, omdat ik altijd moet leren enz. Of ze op momenten spelen dat ik niet kan kijken. Maar deze week laten ze bij ons op tv met CL wel zien.


    Goedzo. Ik dacht even dat ik mijn andere Arsenal maatje moest missen ): Ik kan ook nooit kijken want ze spelen altijd op zaterdag middag ): Oehh, ik hoop bij ons ook, maar dat kan ik nu nog niet zien op die gids. Hoewel ik denk van wel. Arsenal - Milan is wel een groot affiche.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wel echt respect voor Osasuna, ze spelen best wel netjes. o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat heb ik ook met Barça, en ze spelen meestal echt vet laat, of heel vroeg. En van Ajax kan ik heel vaak geen stream kijken :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Gonzalo schreef:
    (...)

    Goedzo. Ik dacht even dat ik mijn andere Arsenal maatje moest missen ): Ik kan ook nooit kijken want ze spelen altijd op zaterdag middag ): Oehh, ik hoop bij ons ook, maar dat kan ik nu nog niet zien op die gids. Hoewel ik denk van wel. Arsenal - Milan is wel een groot affiche.

    Bij ons tonen ze toch Barca en Arsenal. Normaal tonen ze altijd Man u en Chelsea enz van Engelse clubs dus ik ben blij dat ik ze nog is kan zien spelen. Ja zaterdag nami en dan moet ik altijd leren, want dan is er niemand, of duswel spelen ze zondag. Ze spelen bijna altijd op niet passende stomme uren.


    Tears are words the heart can't say.

    Bach schreef:
    Dat heb ik ook met Barça, en ze spelen meestal echt vet laat, of heel vroeg. En van Ajax kan ik heel vaak geen stream kijken :W


    Ohh, met Ajax/NEC heb ik meestal de minste problemen o.O
    En Spaans voetbal is gewoon achterlijk. Wie speelt er nou weer om 10 uur s'avonds. -,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Daarnet zag ik een link van Genk en het was arabische commentaar. Dan dacht ik echt van Hallo? België nederlands praten mss?


    Tears are words the heart can't say.

    Maar ik vond het ook zo raar det er een link van België stond, die staan er meestal ook niet. Of toch bijna nooit van Genk.


    Tears are words the heart can't say.

    Arlandria schreef:
    (...)
    Bij ons tonen ze toch Barca en Arsenal. Normaal tonen ze altijd Man u en Chelsea enz van Engelse clubs dus ik ben blij dat ik ze nog is kan zien spelen. Ja zaterdag nami en dan moet ik altijd leren, want dan is er niemand, of duswel spelen ze zondag. Ze spelen bijna altijd op niet passende stomme uren.


    Of ze spelen tijdens etenstijd, dan mis je een half uur of langer. Dan heeft die wedstrijd kijken ook geen zin ):
    Hier zenden ze wel altijd de betere wedstrijden uit. Al vind ik wel dat Nederlandse commentatoren echt keihard zuigen. Allemaal domme dingen vertellen die ik 5 minuten daarvoor al vermeld heb.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Arlandria schreef:
    Daarnet zag ik een link van Genk en het was arabische commentaar. Dan dacht ik echt van Hallo? België nederlands praten mss?

    Dat was ook vorige week geloof ik toen ik Ajax keek, bijna altijd arabische commentator -__-


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bach schreef:
    (...)
    Dat was ook vorige week geloof ik toen ik Ajax keek, bijna altijd arabische commentator -__-


    Jup, dat is om gestoord van te worden. Dan spreken ze alles verkeerd uit en zit ik zo van; 'Over wie de hel heb jij het nou weer?' Maar dat is vooral met Engels commentaar.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 21:17 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hha Vossen in het arabisch? Dan lig ik denk ik op de grond van het lachen. Die arabische commentaar is zo al om je dood te lachen soms.


    Tears are words the heart can't say.

    Arlandria schreef:
    Hha Vossen in het arabisch? Dan lig ik denk ik op de grond van het lachen. Die arabische commentaar is zo al om je dood te lachen soms.


    Vjossjens, zoiets zal het wel worden


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gonzalo schreef:
    (...)

    Of ze spelen tijdens etenstijd, dan mis je een half uur of langer. Dan heeft die wedstrijd kijken ook geen zin ):
    Hier zenden ze wel altijd de betere wedstrijden uit. Al vind ik wel dat Nederlandse commentatoren echt keihard zuigen. Allemaal domme dingen vertellen die ik 5 minuten daarvoor al vermeld heb.

    Ja het is dat.
    De belgische commentatoren vind ik nog redelijk meevallen. Sommigen toch.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 21:19 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Ik weet niet meer wat die Engelsman laatst zei over Conboy, maar ik dacht echt van; wie hebben we nu weer gekocht? o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.