• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 13:20 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [laatste post]

    Felicity Sophia Grace
    Nic krijgt het gelukkig voorelkaar zijn val te breken zodat hij niet met zijn volle gewicht bovenop me belandt. Dan kijkt hij in mijn ogen waardoor ik gedwongen word om in die van hem te kijken, niet dat dat erg is want hij heeft mooie ogen. Hij kijkt alsof hij zich moet beheersen, 'is er iets?' vraag ik bezorgd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    Ik besloot me te verstoppen in de danszaal. Ik ging de trap weer af en ging naar de danszaal. Ik keek even en zag dat er niemand was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    'Ik uhh-' Ik kon me niet meer beheersen en drukte toen mijn lippen op die van haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Destiny staat op en loopt de deur uit. Ik ga achter haar aan. 'Des, kan ik je even spreken?' vraag ik voor de zekerheid als ik naast haar loop.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nouka Walldorn - Vuur

    Nadat we klaar waren met eten, wendde ik me weer tot Alexander. 'Dus, hoe wilde je me gaan helpen met het beheersen van mijn..ehm.. gave?' vroeg ik hem, niet wetende hoe ik het anders moest noemen. Ondertussen bleef ik een beetje schuin naar hem kijken. Mijn knappe leraar, grinnikte ik van binnen en meteen kon ik mezelf wel voor mijn hoofd slaan. 'Ik bedoelde niet mijn, als in mijn.. Nouja, weetje, dat heb je niet gehoord, echt gewoon niet gehoord,' hakkelde ik blozend, wendde licht beschamend mijn hoofd af en prutste wat met mijn vingers.


    [Laatste post Nouka ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Zendé komt me achterna gelopen. 'Wat is er?' vraag ik hem dan toch.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik keek de ruimte even rond. Het was hier best ruim en niet klein. Ik glimlachte. Ik liep naar het midden en draaide even een rondje. Ik kon niet echt geweldig dansen, maar ik had nu ook helemaal geen zin in dansen. Ik ging in een kleermakerszit zitten en sloot mijn ogen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity Sophia Grace
    Ik schrik eventjes als Nic ineens zijn lippen tegen die van mij drukt. Na even twijfelen kus ik hem voorzichtig terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Na een tijdje kust ze me terug. Ik haal langzaam mijn lippen van haar af en kijk dan beschamend weg. 'Ehh sorry het spijt me.' zeg ik dan. Ik ga van haar af en steek mijn hand uit zodat ze op kan staan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Nou...' begin ik. 'Zonet stuurde je me volgens mij de gedachte - ik bedoel, boodschap dat je hulp nodig had of zo. Wat bedoelde je daarmee?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik zuchtte, 'Ik werd een beetje gek van Jason. Ik las zijn gedachte en hij vind me leuk, hij is verliefd maar ik vind hem niet leuk. Ik ken niemand nog zo goed.' zuchtte ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace
    Nic haalt zijn lippen van die van mij af en kijkt beschaamt weg. 'Ehh sorry het spijt me,' hij gaat van me af en steekt zijn hand uit maar ik negeer zijn hand en krabbel zelf overeind. Ik kijk hem even aan maar sla dan gelijk mij ogen neer. Tuurlijk had hij er spijt van dat hij me had gekust, ik had hem nooit terug moeten kussen, hij vindt me toch niet leuk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    Ik hoorde mensen op de gang praten. Ik besteedde er alleen geen aandacht aan. Ik dacht weer aan me oom. Ik kon hem nu wel gebruiken. Er gleed een traan over mijn wang. Ik begon te denken aan de dag van het ongeluk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Ze negeerde mijn hand en keek me niet eens meer aan. Ik had nog een sprankje hoop dat ze me ook leuk vond toen ze me terug zoende. Ik sloeg mijn ogen neer. 'Ik weet genoeg.' zei ik toen en liep weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Ik knik begrijpend. 'Ja, ik zag ook al dat hij een beetje opdringerig deed,' beaam ik. 'Je vind hem dus niet leuk?'
    Eigenlijk ben ik opgelucht, maar dat laat ik niet merken en ik denk er zeker niet aan, want ik wil niet dat ze nu mijn gedachtes leest.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~