• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 13:20 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Oh wauw, zullen we doen dat Peter haar oudere broer is? Dan hoef je het neit meer te veranderen XD]


    [haha is goed :P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Iemand mag Nadia wel uit haar forever alone momentje halen ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Ik kijk even verbaasd. 'Waarom zou ik je niet leuk vinden?' 'Als dat zo was had ik je ten eerste niet gezoend en ten tweede had ik dat allang wel laten merken hoor.' zei ik toen geruststellend ik liep naar haar toe en trok haar toen in mijn armen.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Weet je het zeker?' Ik plaatste me naast hem en legde mijn hand op zijn schouder.

    Dawn Misty McKenzie ~ Gevoelens Aanvoelen

    'Ik wil het wel zeggen anders?' zei ik toen. De kinderen kende mij denk ik beter dan de andere en ik wist al van de meeste wat er aan de hand was

    Valerie Maria Jones ~ Aarde

    Ik keek ze allemaal aan. 'Ik zeg het ze wel, ik ben het hun denk ik wel schuldig.' zei ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Hahaha nou okee, broer en zus dan XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace
    'Waarom zou ik je niet leuk vinden? Als dat zo was had ik je ten eerste niet gezoend en ten tweede had ik dat allang wel laten merken hoor.' zegt hij en hij trekt me in zijn armen. Ik glimlach even en sla dan mijn armen om zijn nek. Ik moet mensen later maar geen liefdesadvies geven want ik bak er niks van.

    Peter Michael Jones
    'Mij maakt het niet uit wie het zegt, zolang het maar rustig gebracht wordt zodat ze niet in paniek raken,'

    [BAM! over minder dan een uur ben ik 16 (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Alvast gefeliciteerd (yeah).]

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Als de pijn op zijn hoogtepunt is, begint het langzaam weg te trekken. Mijn zonnebril is weer afgevallen, maar dat maakt niet uit. Voorzichtig sta ik op.
    'Ik kan weer zien,' zeg ik met duidelijke opluchting. Mijn ogen zijn niet gewend aan het felle licht van de lampen, dus ik vernauw ze.

    Lorral ~ Co - begeleider

    Ik haal mijn schouders op. 'Oké, kan ook.'

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 23:10 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ok, en toen ? D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [@Diapal thankuu @midna I don't know, ik wacht op reactie van Iheartmusicc.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Sorry moest AFWASSEN -________- Ik ben er weer en OOK ALVST GEFELICITEERD !]

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Ik grinnik,'Bijna ruzie gehad om een simpel misverstandje.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Gaat het weer?' vraag ik hem dan.

    Dawn Misty McKenzie ~ Gevoelens Aanvoelen

    'Is goed, roepen we nu dan de kinderen bij elkaar?' Valerie knikte.'Ja, kunnen jullie allemaal even meehelpen? Dan hebben we de kinderen sneller.' Ik knikte en liep toen weer richting de muziekzaal, Daar zat Jason. 'Ik ga het je nu uitleggen in de eetzaal.' zei ik toen. Hij stond op en liep toen weg.

    Valerie Maria Jones ~ Aarde

    'Ja, kunnen jullie allemaal even meehelpen? Dan hebben we de kinderen sneller.' Ik liep snel weg en zocht de kinderen in de hal zag ik Dominique en Felicity staan. 'Hey jongens komen jullie even naar de eetzaal? we willen jullie even wat vertellen.' zei ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [thankuu :) ]
    Felicity Sophia Grace
    'Bijna ruzie gehad om een simpel misverstandje.' grinnikt hij. 'Maar goed dat dat niet is gebeurt,' fluister ik in zijn oor. Ik wil net mijn lippen op die van hem drukken als we onderbroken worden door Valerie. 'Hey jongens komen jullie even naar de eetzaal? we willen jullie even wat vertellen.' zegt ze. Ik knik en laat Nic met tegen zin los.

    Peter Michael Jones
    Ik loop door het huis heen en zie Adrian staan, 'iedereen moet naar de eetzaal voor een uitleg,' zeg ik tegen hem. Hij knikt en loopt dan richting de eetzaal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Wanneer ze wil weglopen trek ik haar terug. Ik druk mijn lippen even op die van haar. Ik haal ze er weer van af. 'Volgens mij wou je dit doen, nu kunnen we gaan.' grijnsde ik.

    Dawn Misty McKenzie ~ Gevoelens Aanvoelen

    Ik loop verder en zie Zendé en Destiny staan. 'Hey, komen jullie naar de eetzaal, we moeten even wat uitleggen.' Wanneer ze knikken loop ik weg, terug naar de eetzaal wachtend op iedereen.

    Valerie Maria Jones ~ Aarde

    Ik loop naar de dansruimte en zie daar Nadia op de grond zitten. Ik loop naar haar toe. 'Hey schat, we gaan jullie even allemaal wat uitleggen oke?' zei ik toen glimlachend. Ik stond op en liep toen weer naar de eetzaal wachtend op iedereen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Wacht, Nouka is toch al in de eetzaal? Met Alexander? Dan hoeven we haar niet meer te zoeken + kunnen we misschien morgen verder gaan wanneer denk ik iedereen back is, als je wil natuurlijk. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik hoorde voetstappen. 'Hey schat, we gaan jullie even allemaal wat uitleggen oke?' hoorde ik iemand zeggen. Ik keek op en zag dat het Valerie was. Ik knikte. Ik veegde nog paar tranen weg en liep naar de eetkamer.

    [Huh ik zie het nu.. Ik laat Nadia wel naar eetkamer lopen maar this haar helemaal niet verteld dat ze daarheen moet XD]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 23:43 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nouka en Alexander zitten idd beide nog in de eetzaal dus die twee hoeven niet meer gezocht te worden (: ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Heb ik ook pas net gedaan. Maar uhm dus dat ding morgen vertellen? Wachten tot dat iedereen er eigenlijk echt is? of gewoon door RPG'en ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.