• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:
    Jongeren: VOL VOL VOL.
    - ZAYNxBIEBER ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!

    Activiteiten-indeling:MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELING

    Kamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell .

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 20:24 ]


    The universal language of art.

    "Vertel gewoon eens iets over jezelf," zegt Matthew.
    "Lekker duidelijk," lach ik.
    "Ik ben dus Asya, zeventien jaar, uit Rusland, nu in New York," som ik op.
    "Enigs kind," Ik zucht diep.
    "Verder niet echt interessant denk ik."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wat heb ik gemist?

    [Iedereen zit volgens mij een beetje te praten in de bus, ik was er ook niet dus ik weet het ook niet precies]

    Henry McPolasky
    Ik keek uit het raam. Ik zat al vanaf het begin in de bus, maar gelukkig had ik het talent om iedereen te laten blijken dat ik alleen wil zijn zonder teveel moeite te doen. Ik zette de kap van mijn vest op en verhulde mijn gezicht dat nogal duister stond. Niet bijzonder als je wist dat ik op zomerkamp ging, zomerkamp! Ik had nooit verwacht dat iemand me zoiets aan zou doen.

    Isabell Alexis Yordan
    Ik zat naast de chaffeur en keek van mijn kaart naar de weg en naar de bewegingen die hij maakte. Zo zat ik al zo'n beetje de hele reis en ik kon zien dat ik hem zenuwachtig maakte. Hij kon er duidelijk niet tegen dat iemand zijn werk de hele rijd controleerde. Het was echt zo'n typisch geval waarvan ik dacht dat er nooit iets van terecht zou komen. Zoals normaal zat meer dan de helft van de bus gevuld met die gevallen, maar als het ook de buschaffeur was was het wel heel triest gesteld.


    Cookies!

    [Mila zit trouwens bij de jongeren dus als je wat met haar wilt praten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik zat naast een meisje in de bus (Mila).
    Ik haatte zomerkamp altijd. Ik kreeg niet vaak heimwee, maar ik vond kamp gewoon nooit leuk.
    Ik zat een beetje het schema te bekijken.
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen

    Ik zuchtte. 'Heb jij zin in kamp?' vroeg ik aan het meisje.

    Mila.
    Een meisje naast me vraagt of ik zin heb in kamp. Eventjes check ik de andere begeleiders.
    "Nee," zeg ik en ik geef haar een knipoog.
    "Niemand hè?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    David Thompson
    Ik heb mijn oortjes van mijn iPod in en had Creditless op. Ik wilde met niemand praten, ik had echt geen zin in kamp. Ik moest er van mijn moeder heen zodat ze dan even van me af was. Ook leuke reden om naar kamp te gaan.
    Ik neuriede mee met het liedje en keek uit het raam.

    [Zet je personage maar naast David neer hoor, boeit niet wie. (;]

    Chiya Amorina Hoshi
    'Ik denk het,' zei ik tegen haar. 'Je lijkt zo vrolijk. Jij wel dan?'
    Ik pakte mijn iPod uit mijn tas met mijn oortjes. Dat deed ik eigenlijk altijd als ik even niets te doen had. Er stonden eindeloos veel liedjes op mijn iPod, ook veel nummers van verschillende anime.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:38 ]

    Matthew
    Asya vertelde het een en ander over zichzelf. Waar ze vandaan kwam, hoe oud ze was..
    ''Verder niet echt interessant,'' zei ze.
    ''Oke dan,'' zei ik. ''Nu ga ik iets vertellen. Ik ben dus Matthew, a.k.a Mat, ik ben 17 jaar oud, woon in de USA, hou van sport en breng veel tijd door met vrienden. Meer weet ik niet te vertellen, want ik ben slecht in me voorstellen en over mezelf praten. Ik heb het liever over anderen.'' Ik glimlachte naar haar.


    The universal language of art.

    [Eigenlijk kan Chiya niet naast Mila zitten. Daar zit Luel al.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    [Eigenlijk kan Chiya niet naast Mila zitten. Daar zit Luel al.]

    Doesn't matter (A)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mila.
    Ik schiet in de lach.
    "Ik ben altijd vrolijk," zeg ik.
    "Maar ik mag jullie allemaal begeleiden dus ja, een eenentwintigjarige die allemaal losgeslagen pubers begeleid is niet echt goed hè," lach ik.

    Asya
    ''Nu ga ik iets vertellen. Ik ben dus Matthew, a.k.a Mat, ik ben 17 jaar oud, woon in de USA, hou van sport en breng veel tijd door met vrienden. Meer weet ik niet te vertellen, want ik ben slecht in me voorstellen en over mezelf praten. Ik heb het liever over anderen," zegt Matthew.
    Ik lach.
    "Dan hebben we weer iets gemeen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Luel

    Als ik terug kom van de wc en weer naar mijn plaats ga, zie ik dat er al een ander meisje zit (Chiya). Ik haal mijn schouders op en plof dan naast Ivar neer.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ivar

    Ik knik even naar Luel die naast me komt zitten en staar dan weer met mijn dopjes in naar buiten, naar de landschappen die voorbij flitsen.


    I only miss you when I'm breathing

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik haalde mijn schouders op, deed mijn oortjes in en zette op mijn iPod GirlDeMo op.

    [Again, iedereen die wil mag naast David gaan zitten ;P]

    Luel

    'Hai,' zeg ik tegen hem als hij naar me knikt, maar dan zie ik dat hij oordopjes in heeft. Hm, niet zo gezellig.
    Ik kijk even om of er nog plaatsen vrij zijn. Achter ons zit een jongen (David) uit het raam te kijken. Net als ik naast hem wil gaan zitten, zie ik dat hij ook dopjes in heeft. Luistert iedereen hier dan muziek?
    Daarom blijf ik op mijn plaats. Mijn ellebogen staan rechtop op mijn schoot en mijn handen ondersteunen mijn kin.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~