• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:
    Jongeren: VOL VOL VOL.
    - ZAYNxBIEBER ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!

    Activiteiten-indeling:MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELING

    Kamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell .

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 20:24 ]


    The universal language of art.

    [I'm back!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Asya.
    "Oke, bedankt voor het aanbod. Als het echt een vreselijk iemand is ben ik meteen weg, en dan ga ik er vanuit dat er bij jou plek is," lacht hij.
    Ik schiet in de lach.
    "Er is altijd plek bij mij," lach ik.
    "Nodig ook gelijk je vrienden uit! Dan wordt het nog gezelliger!"
    Op dit moment kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan.
    Waarom zeg ik dit allemaal? Zo ben ik helemaal niet!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matthew
    ''Nodig ook gelijk je vrienden uit! Dan word het nog gezelliger!'' Lacht Asya. Oke, dat klonk wel een beetje fout, maar goed. Ze was wel aardig.
    ''Ik mag jou wel,'' lach ik. Het is geen leugen, ik meen het.


    The universal language of art.

    Asya.
    "Ik mag jou wel," lacht Matthew.
    "Ik jou ook," zeg ik zachtjes en ik haal mijn hand weer door mijn blonde lokken. Er valt een stilte, niet zo zeer pijnlijk maar eigenlijk een goede stilte. Zo'n stilte die alleen voorkomt in fims waarvan je altijd denkt 'Tuurlijk, dat gebeurt nooit!'. Ik hef mijn hoofd op en kijk Matthew aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matthew
    Er valt een stilte als Asya 'Ík mag jou ook' gezegd heeft, maar het is geen pijnlijke stilte ofzo. Dan heft ze haar hoofd op en kijkt me aan. Ik kijk terug en glimlach. Ze is lief als ze zo glimlacht.

    [om 22:00 moet ik weg]


    The universal language of art.

    Asya.
    Matthew lacht terug. Normaal zou ik op dit moment een jongen zoenen maar iets in me houdt me tegen. Ik trek mijn gezicht weer zo dat er geen glimlach meer op te zien is.
    "Dus," zeg ik zachtjes.

    [Ik ook]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matthew
    Ik verwacht eigenlijk een zoen maar op de een of andere manier gebeurt dat niet. ''Dus,'' zegt ze. Ik bloos een beetje. ''Ja..'' Mompel ik. ''Ik mag jou wel.'' Ik glimlach, maar ondertussen faal ik dat ik dit nog een keer zeg. Misschien moeten we elkaar eerst beter leren kennen.


    The universal language of art.

    Asya.
    Zijn lippen zien er nog steeds uitnodigend uit.
    "Ja," Mompelt hij. "Ik mag jou wel."
    Nu kan ik het niet meer laten. Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne. Zachtjes bijt ik op zijn onderlip. Mijn tong gaat over zijn lippen. Langzaam open ik mijn mond een beetje.
    Dit is fout! Heel fout! Maar het voelt zo goed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Heb ik iets belangrijks gemist, zijn ze nog in de bus en waar kan ik inspringen?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Henry McPolasky
    De bus werd voller en ik zuchtte vermoeid. Het geroezemoes werd steeds luider en ik had nog steeds mijn stoor-me-niet houding. Ik zag twee jongeren zoenen en keek naar buiten. Ik was altijd zo verstandig geweest niet verliefd te worden. Het kon je hele leven overhoop halen op manieren die je nooit verwachtte. Ik zakte een beetje onderuit en keek verveeld naar de stoel voor me.

    Isabell Alexis Yordan
    De bus zat nu aardig vol en ik had al een nieuwe begeleidster verwelkomt. Ondertussen had ik mijn kaart weer tevoorschijn gehaald en hield ik de buschauffeur weer nauwlettend in de gaten. Net had hij het gewaagd mij een geïrriteerde blik toe te werpen, maar tegen mijn dodelijkste blikken kon niemand op. Ik kon nu zweren dat er zweetdruppeltjes op zijn voorhoofd parelden en ik glimlachte. Ik pakte de speaker en zette hem met enig gepiep aan.
    'Oke mensen, als het goed is zijn we allemaal aanwezig! Ik zal zo meteen de mogelijke absenten controleren, maar laten we eerst de regels even duidelijk maken. Doe altijd wat een begeleider zegt,' Ik begon aan een opsomming van regels en wie er ook maar durfde te zuchten kreeg net zo'n blik als die ik de buschauffeur had toegeworpen.


    Cookies!

    [Oké, ze zijn dus nog in de bus.]

    Luel

    Ik heb de hele tijd Doodle Jump op mijn telefoon gespeeld. Nu hoor ik een stem door de speakers en kijk naar voren.
    Een vrouw zit te praten en begint de regels op te sommen. Ik zucht en denk niet dat ik me daar allemaal aan ga houden.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ mag ik een samenvatting (A)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Iedereen is nog in de bus. Aysa & Matthew zitten naast elkaar, Luel & Ivar, en Mila & Chiya zitten naast elkaar. Dus daar kan je niet naast zitten.
    En ik zou de vorige reactie van thePineapple nog even lezen.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [oke dankje wel]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Matthew
    Ineens voel ik haar lippen op die van mij, zachtjes bijt ze op mijn onderlip. Ik open mjn mond een stukje, ze doet hetzelfde.
    Na een tijdje sluit ik mijn mond en trek mijn hoofd iets terug.
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    ''Misschien word het dan toch nog een leuk kamp,'' zeg ik,


    The universal language of art.