• Toestemming van: Yoda.
    Hallo, lieve Q-ers!
    Dit is mijn schrijfwedstrijd, gejureerd door mij en Annabeth. (Jabberjay). De opdrachten zijn gevarieerd, en het commentaar dat jullie krijgen zal altijd zijn om jullie te helpen. We beginnen met één voorronde. Daarna gaan 8 mensen door naar de rest van de wedstrijd.


    Iedereen mag meedoen aan de voorronde, er is géén maximum!
    Je hebt 5 dagen om de opdracht voor de voorronde in te dienen in dit topic.


    Regels:
    - Je dient op tijd in,
    - Uitstel vraag je minimaal 24 uur voor de deadline,
    - Lever je niet in, lig je uit de wedstrijd,
    - Respecteer de andere deelnemers,
    - Vragen stel je in dit topic, of via een PB aan de jury,
    - Zeg het even als je je username veranderd,
    - Je levert in in dit topic. Je zet je inzending in een hoofdstuk van een story, en stuurt de link.


    Winst:
    - Eerste plaats: 20 credits,
    - Tweede plaats: 10 credits,
    - Derde+Vierde plaats: beiden 5 credits.
    - Vijfde/Zesde/Zevende/Achtste plaats: Een knuffel van de jury


    Waar we op letten:
    - Spelling en grammatica,
    - Gebruik van interpunctie en alinea’s,
    - Het minimaal en maximaal woorden,
    - Originaliteit,
    - Vorm van het verhaal.


    Deelnemers:
    - Yoda
    - Opdracht 0

    - Hel
    - Opdracht 0

    - Discord
    - Opdracht 0

    - Errin
    - Opdracht 0

    - Unplugged
    - Opdracht 0

    - Rivendell
    - Opdracht 0

    - Avenger
    - Opdracht 0

    - Glucio
    - Opdracht 0


    Inschrijvingen: Gesloten

    Opdracht 0: Voorronde


    Opdracht 1: Foto’s
    Iedere user krijgt van mij een foto toegewezen. Het is de bedoeling dat jullie foto verwerkt word in het verhaal en dat er minstens 200 woorden worden besteed aan de beschrijving van de foto. dit mag op elke manier, zolang je maar 200 woorden besteed aan wat er op die foto staat.

    Minimaal aantal woorden: 500
    Maximaal aantal woorden: 1500

    - Yoda
    - Hel
    - Discord
    - Errin
    - Unplugged
    - Rivendell
    - Avenger
    - Glucio

    Deadline: 26-02-2012 - 23:59

    De story

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:43 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Voorronde schrijfwedstrijd


    The sun will rise and we will try again.

    Wooww.. er gaan maar 8 door... ik ga hier aar heel erg mijn best op doen dan D:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Yup. :Y) De 8 beste mensjes gaan door.

    @Hilarilouis; Bedankt voor je inzending!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wow, die mensen die het al hebben ingeleverd zijn echt goed. o.o


    The sun will rise and we will try again.

    Nog 3 dagen tot de voorrondes sluiten.

    24 uur voor de deadline krijgen degenen die nog niet hebben ingeleverd een PB-tje.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hee, maar even een vraagje. Moeten de stukjes alle ingrediënten van een écht verhaal bevatten? Zoals een plot enz? Of zeg maar een stukje dat je bijv. in een boek kan vinden?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Hee, maar even een vraagje. Moeten de stukjes alle ingrediënten van een écht verhaal bevatten? Zoals een plot enz? Of zeg maar een stukje dat je bijv. in een boek kan vinden?


    Je hoeft geen plot te verwerken in je kleine stukjes; De odpracht is dat je een stukje schrijft met een bepaald genre. Maar eht is ook niet verboden. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bij mij staat er gewoon opdracht 0 zonder link, maar ik heb wel al ingediend. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Escritura schreef:
    (...)

    Je hoeft geen plot te verwerken in je kleine stukjes; De odpracht is dat je een stukje schrijft met een bepaald genre. Maar eht is ook niet verboden. ^^


    Okeei, thx(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Errin schreef:
    Bij mij staat er gewoon opdracht 0 zonder link, maar ik heb wel al ingediend. :/


    Dat is een slimme domme actie van mij, je odpracht staat tussen mijn vele tabs, :'D ik zal ehm er ook tussen zetten, sorry. ^^

    @Wandering: No problem. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Dat is een slimme domme actie van mij, je odpracht staat tussen mijn vele tabs, :'D ik zal ehm er ook tussen zetten, sorry. ^^

    @Wandering: No problem. ^^
    Dat is niet erg, maar ik wou gewoon zeker weten of je het gemerkt had dat ik had ingediend. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Dat is niet erg, maar ik wou gewoon zeker weten of je het gemerkt had dat ik had ingediend. :)


    Toch bedankt dat je het even vermelde. :Y)

    Als het goed is staan nu alle opdrachten die al zijn ingediend in de beginpost.
    Merk je, net als Errin, dat die van jou er niet bijstaat, mag je dat altijd melden.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 14:22 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    8 mensen die door mogen? I'm doomed. (no_chears)

    Gewoon héél goed je best doen! ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ga ik zeker doen. Maar als ik zie wie er ook al mee wilt doen, ben ik gewoon zó zeker dat ik niet eens door de voorronde ga raken. Haha, maar ik ga het toch proberen. In fact, ik ben nu heel vlijtig aan het typen. (wbw)