• Ik heb een lijstje gemaakt met mijn oude screenshots van Quizlet: klik hier.

    Ik ben sinds 2008 lid en altijd actief bezig geweest met de website. Daardoor heb ik een kleine verzameling van oude screenshots. Ik dacht dat het wel leuk ging zijn om die vandaag nog eens boven te halen.
    Nu, even voor de duidelijkheid, ik vind het nieuwe design geweldig!

    Hebben jullie nog oude screenshots van Quizlet? Please show them! *O*


    Let the Night embrace you

    Wat sad... Ik mis het oude design. Ik mis de kleurtjes, de vrolijk- en speelsheid.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Eiland schreef:
    Wat sad... Ik mis het oude design. Ik mis de kleurtjes, de vrolijk- en speelsheid.


    Same. :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Omg die eerste screenshot, ik weet nog dat de quiz-verhalen toen meestal iets waren van: *jij* kijkt hem verbaast aan. 'Hou je echt van me?' Bill Kaulitz knikt 'ja *jouw naam*' mhahaha

    Ik was al helemaal vergeten dat alle info eerst links stond wow

    En toen de stories kwamen was er een deadline waartegen al je quiz-verhalen moesten zijn omgezet want anders verdwenen ze ofzoiets, wat een tijden
    Also toen de quiz-verhalen iets verder geëvolueerd waren en het niet meer *jouw naam* was, maar effectief personages. Je moest dan wel eerst een vraag beantwoorden waarop het antwoord meestal 'verder' was en uiteraard ging de schrijver pas verder met het verhaal na x aantal reacties of kudo's

    Op fanfic.nl heb ik zelfs ooit een account gehad, maar jammer genoeg is deze website nooit een succes geworden want het had wel wat potentieel. Ach Quizlet was veel leuker/levendiger!


    Echt een super leuk lijstje!


    Naast de Tokio Hotel gekte is er ook een voetbalgekte geweest, als ik het me goed herinner. Na de 2010 worldcup :'D

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 19:53 ]


    The soul needs autumn.

    Ik heb volgens mij bijna elke design meegemaakt.

    Damn ik zit lang op deze website :W


    Seasons will change, but I shall remain

    Toevallig, ik zat vanmiddag nog op de tijdlijn van quizlet. Daar kan je echt nog rondsnuffelen in de lay-out en dingetjes van de middeleeuwse versie van Quizlet :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Dit is de eerste layout verandering die ik meemaak haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Aventia schreef:
    Ik heb volgens mij bijna elke design meegemaakt.

    Damn ik zit lang op deze website :W

    Same.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh de layout voor de vorige layout brings back so many memories gewoon. Ben hier echt al te lang haha.


    The truth is out there.

    Ik heb maar 3 layouts mee gemaakt (4 als je de mobiele meetelt)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik voel me zo heerlijk oud hierdoor omdat ik hier al best lang zit en veel van deze veranderingen echt meegemaakt heb :W
    Maar super leuk lijstje! Erg leuk om het terug te zien *O* (kudo)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb ook al deze wisselingen meegemaakt. Wat een tijden!
    Ik heb helaas geen oude screenshots meer. Ik heb die ooit eens weggedaan omdat ik er geen belang meer aan hechtte omdat ze in een oude template waren haha. Ik heb er waarschijnlijk nog wel van het vorige design, maar dat is zo oud niet haha. =P

    Leuk lijstje Ellen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aventia schreef:
    Ik heb volgens mij bijna elke design meegemaakt.

    Damn ik zit lang op deze website :W


    Life is a beautiful struggle