• Ik zag net bij de site van de kjt (kinder en jongeren telefoon) en in hun forum zag ik dit:

    snoepje zegt:
    heey allemaal

    ik ben nu 12 en heb nog nooit gekust

    wel op de kaak en van men mama enz.maar nog nooit egt op de mond zelfs nog geen klein kusje van een jongen/meisje en al zeker geen tongzoen ! zelfs al men vrieden en mensen van mijn school hebben al gekust wi is er nog meer 12 en heeft nog nooit gezoend?

    En als antwoord:

    KJT-team zegt:
    Hallo snoepje,

    Maak je maar geen zorgen hoor... er zijn vast en zeker nog jongeren van 12 die nog nooit gekust hebben.... en dat is ook helemaal niet erg! Jouw prins of prinses van je dromen zal zeker en vast je pad nog kruisen!

    Knuf

    KJT-team


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Men, daar was ik echt nog niet ebzig toen ik twaalf was. Ik was toen meer bezig met de citotoets en of ik die wel goed zou maken, naar welke school ik zou gaan. En zelfs nu ik 17 ben, heb ik nog nooit met iemand gezoend


    Physics is awesome

    Ik was 15 en was blij dat ik heb gewacht (:


    To infinity and beyond •

    xGuitarHerox schreef:
    ... twaalf? twaalf??!!
    die kinderen spelen nog in de zandbak .__.
    echt waar gaat het heen met die kinderen

    Ik ben 11. Denk je dat ik dat nog doe dan. ._.'

    skinwalker schreef:
    Ik had op kjt ooit een topic gelezen dat ging over een jongetje van 10 dat seks wou met zijn 'vriendin' van 9. Waar gaat dat toch heen met de jeugd..


    Had ik ook gezien. Ik heb op het rode kruisje bovenaan gedrukt. (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Aife schreef:
    Dit noem je dus weer zo'n 'waar gaat het heen met de wereld'-topic... En ja dit is echt triest...


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Tempesta schreef:
    Waarom steken jullie het allemaal op dat kind? Het is de schuld van de maatschappij die ons dwingt zo snel "volwassenen" te worden, niet van een twaalfjarige die niet beter weet.

    Toen ik 12 was had ik een hekel aan jongens, nog steeds maar ik heb mezelf er een stuk overheen gezet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.