• Ik heb 's zondags echt áltijd moeite om te gaan slapen. Mijn moeder weet dat dus ze zeurt ook niet meer als ik rond twaalf uur nog op zit. Normaal ga ik altijd om tien uur slapen, maar op zondag gaat dat niet. Dan word het rond één uur.

    -Wie heeft dit ook?

    Ik, vaak omdat ik op zondagavond al mijn huiswerk maak wat ik de rest van het weekend vergeten ben :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik niet, slapen is mijn lust en mijn leven. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik. Maar dat heb ik eigenlijk gewoon iedere dag, maar als ik dan slaap dan ben ik niet gauw wakker te krijgen..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Joselyne schreef:
    Ik, vaak omdat ik op zondagavond al mijn huiswerk maak wat ik de rest van het weekend vergeten ben :')
    Hetzelfde dus :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Meestal ga ik op zondag rond 1 á 2 uur slapen omdat ik het nooit zoek om te gaan slapen, maar ik heb me voorgenomen om op een normale tijd te gaan slapen omdat ik in de ochtend heel erge moeite heb met opstaan.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik, omdat ik te lang uitslaap en niet eerder dan rond één uur in slaap val.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik, echt heel erg. Elke normale dag slaap ik gewoon zodra ik lig, maar op zondag blijf ik meestal tot langer dan één of twee uur snachts wakker, echt verschrikkelijk.. geen idee hoe het komt.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    24/7


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ilovestalik schreef:
    Ik. Maar dat heb ik eigenlijk gewoon iedere dag, maar als ik dan slaap dan ben ik niet gauw wakker te krijgen..


    Als ik naar bed ga, ga ik altijd nog even op de laptop. En dan is het altijd, nog even dit, nog even dat en dan is het zo alweer later dan ik had verwacht


    Physics is awesome

    Tip; ga van de PC weg, doe je mobiel uit en ga je bed in.
    Het werkt.
    Niet dat ik het zelf ook ga doen, maar ach. d:

    Juap, maar dat is omdat ik dan te lang heb uitgeslapen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Janitor schreef:
    Tip; ga van de PC weg, doe je mobiel uit en ga je bed in.
    Het werkt.
    Niet dat ik het zelf ook ga doen, maar ach. d:


    Zo vaak geprobeerd en even vaak gefaald. :"D

    Dat had ik vroeger ook, omdat ik niet na school wou ;P


    I love you Tim

    DarkTimes schreef:
    Meestal ga ik op zondag rond 1 á 2 uur slapen omdat ik het nooit zoek om te gaan slapen, maar ik heb me voorgenomen om op een normale tijd te gaan slapen omdat ik in de ochtend heel erge moeite heb met opstaan.


    The universal language of art.

    ilovestalik schreef:
    Ik. Maar dat heb ik eigenlijk gewoon iedere dag, maar als ik dan slaap dan ben ik niet gauw wakker te krijgen..


    The universal language of art.