• Hey lieve users,

    Een aantal van jullie zullen vast al gemerkt hebben dat ik sinds een dag of twee geen mod meer ben. Na een tijd niet online te zijn geweest en in die tijd lang getwijfeld te hebben, heb ik uiteindelijk besloten te stoppen met mijn functie als moderator en waarschijnlijk ook als user. De reden hiervoor is vooral het gevoel dat ik de laatste tijd heb bij Quizlet, alsof ik het min of meer ontgroeid ben en het tijd is om het achter me te laten en me meer met andere zaken in mijn leven bezig te houden.. Ik heb echt een geweldige tijd hier gehad, zowel als moderator en als gewone user en daar wil ik jullie allemaal heel erg voor bedanken! Ik hoop dat jullie nog allemaal lang van deze site kunnen genieten en wens jullie allemaal veel geluk <33!

    x Belinda


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ahhw... Jammer, maar mooizo dat je hier een leuke tijd hebt gehad!


    Deep inside, I've never felt alive

    Aha, jammer, maar have fun in de rest van je leven


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    We gaan je missen! x


    Alleen maar tranen van geluk

    N'aww das wel jammer! Maaar gelukkig heb je het wel leuk gehad. Veel plezier verder met wat je allemaal gaat doen!!
    X


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik vind 't echt spijtig dat je waarschijnlijk stopt. Ik weet het, ik heb het al vaak gezegd maar ik vind je echt een ongelofelijk goede schrijfster! Echt, het me laten weten als je een boek uit brengt eh (;


    Live life limitless.

    Boulevard schreef:
    Ik vind 't echt spijtig dat je waarschijnlijk stopt. Ik weet het, ik heb het al vaak gezegd maar ik vind je echt een ongelofelijk goede schrijfster! Echt, het me laten weten als je een boek uit brengt eh (;


    Haha, dank je (: Ja, je hebt het al heel veel gezegd, maar het betekent bij iedere keer nog steeds minstens even veel (: Dat zal ik zeker doen!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Heel veel succes in je verdere leven en zeker weten doorgaan met 't dichten :'D Ik ben ervan overtuigd dat ik ooit 'n gedichtenbundeltje van jou tegenkom in de winkel :Y) En natuurlijk heel erg bedankt voor de tijd dat je mod bent geweest *O*

    Arrivederci.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aaaah, je moet niet zo'n schattige afscheidstekstje schrijven. Dan ga ik wenen. D:
    Bedankt voor al het goede werk dat je als mod hebt verricht. We zullen missen. Heel veel succes in je verdere leven! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jammer dat je weggaat,
    We zullen je missen!

    xx


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    SaritaLover schreef:
    Aaaah, je moet niet zo'n schattige afscheidstekstje schrijven. Dan ga ik wenen. D:
    Bedankt voor al het goede werk dat je als mod hebt verricht. We zullen missen. Heel veel succes in je verdere leven! (:


    Ah, sorry ): Dat moet je niet doen ): Heel erg bedankt! En ook bedankt aan alle anderen!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Absolem schreef:
    Heel veel succes in je verdere leven en zeker weten doorgaan met 't dichten :'D Ik ben ervan overtuigd dat ik ooit 'n gedichtenbundeltje van jou tegenkom in de winkel :Y) En natuurlijk heel erg bedankt voor de tijd dat je mod bent geweest *O*

    Arrivederci.


    Haha, ik hoop dat er ooit een bundeltje van me te vinden is ^^ Dat lijkt me wel geweldig ^^ Bedankt en jij ook nog heel veel succes!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle