• Jhaa, kidzz.
    Eerst hd ik zoiets hierzoo van; 'Jhaa ze zulln datwel niet menen van wat ze op Werchter Boutique gingen doen als Zornik op het podium kwam maar toch hebben lage kinders, ik weet net of ze hier zitten maar toch moet ikit zeggen! Sorry als alles ier gezeik is voor jullie maa dat heet Mening.

    Dus mensen, we denkn ff leuk en stoer te doendoor andere mense hun pret e vergallen op een concert? Omg sorry maar op Werchter Boutique waren heel erg veel TH fans zo laag! Ik schaamde me er zelfs tussen. Like; Koen Buyse, de zanger van Zornik, mijn favo groep had iets slecht gezegd over TH. Start er hier iemand een topic over van; 'Jhaa als Zornk op Werchter Boutique optreed, dan gaan we allemaa Tokio Hotel en Boeh er tussndoor roepen!' You know, ik dacht dat het een grapje was ofsoo maar ik stond daartussen aldie gefreakte kinders, beginnen ze tijden Zornik opeens 'Tokio Hotel!' en 'Boeeeh!' te roepen. Sorry maar persoonlijk vind ik dit er kinda over niet? C'mon, alle Zornik fans dieer waren,heb je hun horen tussen TH roepen 'BOEEEH!' of 'Wijfen! Julliestinken!' ofsoo? Needachthet niet! Wij, Jhaa wij Zornik fans, ik vind dat wij duizendkeer meer zoveel respect hebben dan deg gemiddelde TH-Fan. Like, gaan jullie ookzo expres een ticket voor Rihanna ofsoo kopen m haar te gaan kleineren voor lelijk wijf omdat ze iets over TH zei? Dnk hier ff over na en zoek dit op in de woordenboek;
    R.E.SP.E.C.T!
    Leer het vanbuiten, en kom aar mij terug als je eindelijk doorhebt wat het betekend.

    Annelies is don talking shit.

    Ik schaam me dus ook zó hard voor die 'Tokio Hotel die hards'.
    Ze zijn gewoon zielig, dat het beschamend is.

    _O_


    I love cookies!As it is with chocolate!

    mee eens.
    Maar je moest eens weten hoeveel mensen ambetandig deden toen th begon op WB?!
    Ik ging ne cola kopen op Wb en da was zoon meisje me ne t-shirt van th aan.en da waren mensen die begonnen van da zijn homo's enzo...
    dusjah
    Er waren er zelfs die zeiden dat ze met iets (wa weet ik ni meer) zouden smijten naar th.

    Dus..t zijn niet altijd somige th fans die vervelend doen.


    I need you like a heart needs a beat

    in het woordenboek staat niet r.e.s.p.e.c.t maar gewoon respect (:

    neesorry. ik vind het zelf ook nogal laag, je gaat je geld toch niet aan iets verspillen als je datgene haat? like, ik zou dat niet doen iig xd


    -

    En toen durfde niemand nog iets te zeggn, want Annelies heet zoooo gelijk x]

    En nu vind ik dat allee ZIELIGE th fans die dit gedhaan hebbenz ich moeten verontschuldigen ^^

    Wat ze tog niet doen omdat ze dat tog niet durven --'


    I solemny swear i am up to no good

    Ik geef je groot gelijk! Net zoals in het Goffertpark, mensen gingen gillen: Tokio Hotel! Terwijl er een andere band aan het optreden was -_- Klap eens voor hun ofzo. Doe niet zo kinderachtig.


    Your make-up is terrible

    Weetje ik was daar ook en heb het eigenlijk niet gehoort maar ik was waarschijnlijk te druk bezig met mee te springen en te zingen.Maar wat ik nu lees vind ik echt vreselijk laag, ik had gehoort dat ze zoiets zouden doen maar dacht dat ze het toch niet gedaan hebben.Als er iets slechts over ToHo wordt gezegt worden sommige woest maar zelf doen ze het wel bij een andere, zoals jij al zei moeten sommige leren wat RESPECT betekent.
    xKiss


    The soul needs autumn.

    ik zou dat niet doen iedereen heeft een eigen muziek smaak en daar moet de ander maar mee eens zijn

    en inderdaad boeh gaan roepen is een beetje kinderachtig

    xx

    ik was daar en ik ging met een vriendin van me krijsen voor Koen,
    en helemaal mee rocken enzo :P


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik geef je groot gelijk! Net zoals in het Goffertpark, mensen gingen gillen: Tokio Hotel! Terwijl er een andere band aan het optreden was -_- Klap eens voor hun ofzo. Doe niet zo kinderachtig.


    mhuaua, ik gilde ook Tokio Hotel :'d maar dat wijf begon er zelf over dusja, en ik klapte heus wel voor hun ^^


    -

    Ik voel me echt kwaad..
    like ik ga toho tog ook nie uitkafferen ;l het is like respect hebben voor elkaar. ;l
    sorry hoor maar de meeste toho fans sijn stomme idioten wannabe emo kindjes zonder leven die op bill geilen omdat hij zo ''emo'' is ;l


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    mhuaua, ik gilde ook Tokio Hotel :'d maar dat wijf begon er zelf over dusja, en ik klapte heus wel voor hun ^^


    Toen ze ernaar vroeger riep ik ook x] Maar das logisch ^^


    Your make-up is terrible

    Ik voel me echt kwaad..
    like ik ga toho tog ook nie uitkafferen ;l het is like respect hebben voor elkaar. ;l
    sorry hoor maar de meeste toho fans sijn stomme idioten wannabe emo kindjes zonder leven die op bill geilen omdat hij zo ''emo'' is ;l

    Ik niet(A)


    The soul needs autumn.

    Ik geef je groot gelijk! Net zoals in het Goffertpark, mensen gingen gillen: Tokio Hotel! Terwijl er een andere band aan het optreden was -_- Klap eens voor hun ofzo. Doe niet zo kinderachtig.

    beide zangeressen van beide groepen gingen erom vragen dus tja xP


    We can only learn to love by loving.