• Ik in iedergeval wel. Als ik namelijk m'n haren 's ochtends was en 't invlecht (als ik het gekamd heb, maar het is dan nog niet droog) en dan die avond het in een vlecht laat zitten dan krijg ik de volgende ochtend perfecte krullen...
    En doe ik het met een krultang of krulspelden, dan wordt het één grote warboel...
    het is trouwens niet zo dat ik het erg vind, maar het is gewoon weird, omdat anders m'n haar d'r niet uitziet als ik wakker word


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn haar is niet weird, alleen heel statisch met dit weer, aangezien ik lang en stijl haar heb :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn haar is té dik en téveel slag. Geen goede combinatie. Ik moet vaak mijn stijltang gebruiken.


    Take risks and conquer your fears.

    Penelopy schreef:
    zo'n haar zou ik wel willen. Mijn haar is zo stijl dat wat ik ook doe, de krullen zijn er altijd na een uur weer uitgezakt, zelfs met een ton haarlak wilt het niet blijven zitten.


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Hee, ik doe ook altijd vlechten in mijn haar voor het slapen gaan. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ElfenLied schreef:
    Oef, ik haat mijn krullen juist, m'n haar zit bijna altijd vol met klitten. Liever stijl haar hoor. (joehoe)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik snap mijn haar voor geen meter ;W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hmmh, ik heb gewoon rot haar. En vooral met die droge weer is het zó verschrikelijke statisch (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ElfenLied schreef:
    Oef, ik haat mijn krullen juist, m'n haar zit bijna altijd vol met klitten. Liever stijl haar hoor. (joehoe)


    Maar als jij het in een staart of knot doet valt het niet op dat je, je haren niet heb gekamt/geborsteld hebt of wel soms?

    Ik vind mijn haar op zich wel mooi maar ik vind het raar dat ik soms een slag in mijn haar heb zitten nadat ik het heb gewassen. Want daarna heb ik het niet meer


    Physics is awesome

    Disposition schreef:
    Daarom was ik mijn haar vaak voor ik ga slapen, zit het de volgende dag 9 van de 10 keer perfect. ;D

    Als ik dat dus doe, dan krijg ik problemen met m'n kruin. Dus tegenwoordig was ik liever 's ochtends. Maar vooral sinds ik niet meer vroeg m'n nest uit hoef


    I can't even think straight.

    Valt opzich wel mee, alleen mijn haar is zo dun. :w Ik heb meestal een sjaal om, maar mijn haar valt anders gewoon hartstikke dun. Me hates.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik heb vooral heel erg dun haar, and i hate it. :Y)


    We can't spend our lives waiting to live.

    als mijn haar nat wordt zonder cremespoeling gaat het ontzettend klitten en als ik er met mouse wat volume in maak is dat er al snel weer uit, maar voor de rest heb ik echt geweldig haar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    misschien klinkt het heel ego , maar ik hou van mijn haar ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik heb overdreven sluik haar waardoor iedereen denkt dat ik niets anders doe dan mijn haar stijlen -.-


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Brooklyn schreef:
    misschien klinkt het heel ego , maar ik hou van mijn haar ;D

    Stiekem ik eigenlijk ook ^^ Het kan soms héél pluizig zijn, maar het is en blijft voor altijd mijn haar xD


    Deep inside, I've never felt alive