• Mijn lieve kat Lou. Okay, ik vind haar erg lief maar mijn ouders vinden haar wat minder lief. Ze is opgegroeit bij een stel die haar constant aandacht gaf, totdat de vrouw zwanger werd. Toen hebben ze haar in het asiel gestopt. Wij hebben haar eruit gehaald en opgenomen in ons gezin. Ze leek altijd heel erg bang en kon niet goed opschieten met onze andere twee katten. Maar na een tijdje leek alles normaal te worden op het feit na dat ze overal bleef plassen om haar territorium af te bakenen. En dat worden mijn ouders nu helemaal zat, na 2 jaar. Het is inderdaad best wel erg, mijn ouders hebben speciaal een kattenbak gekocht en op verschillende plaatsen neergezet maar het hielp niet.
    Ik ben ondertussen heel erg gehecht aan haar geraakt, ze slaapt vaak bij me 's nachts, wat ik erg fijn vind omdat ik vaak nachtmerries heb, ik knuffel altijd met haar, zeker voordat ik naar bed ga, als ik er niet ben word ze rusteloos. Ik wil écht niet dat ze terug gaat.
    Iemand misschien hetzelfde meegemaakt en iets weet?
    Volgens mij vader heeft ze 'uitstel van executie' omdat ze al 2 dagen nergens geplast heeft. Ik vind het zo cru klinken maar ben blij dat ze nog langer kan blijven. :/

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 18:21 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb niet hetzelfde meegemaakt, maar het lijkt me wel erg klote vervelend.
    Je helpen kan ik niet, want ik ken zowel jou, als je ouders niet, maar misschien heb je wel iets aan een luisterend oor? <3


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Mijn kat plast, sinds ze niet meer naar buiten gaat, ook best vaak binnen. Dat komt waarschijnlijk doordat ze het kan ruiken als andere katten in de tuin hebben gepist. Territorium verdedigen, zoals jij al zei.
    Mijn ouders worden er ook gek van en zijn ook heel vaak boos op haar (no_chears). Ik vind het zo sneu voor haar, het oude beestje weet gewoon niet beter.
    Wat jij met je kat moet doen, weet ik dus niet. Maar ik hoop voor je dat ze niet weg hoeft, ik begrijp hoe naar dat moet zijn :C.


    i put the fun in funeral

    Op de plekken waar ze veel plast water vermengd met (veel) azijn spuiten, dat heeft geholpen bij onze kat en misschien kan je het argument gebruiken dat bijna iedere kat dat meemaakt en dat zoiets na een jaar of twee (soms drie) overgaat.


    Change, the only good thing in this world.

    Rickman schreef:
    Op de plekken waar ze veel plast water vermengd met (veel) azijn spuiten, dat heeft geholpen bij onze kat en misschien kan je het argument gebruiken dat bijna iedere kat dat meemaakt en dat zoiets na een jaar of twee (soms drie) overgaat.


    Nou, het probleem is dat ze ondertussen al vijf is en het pas doet sinds anderhalf jaar, aan het begin nog niet... Maar ik ga het eens zeggen. Misschien helpt het wel!


    Your make-up is terrible

    Kun je niet naar de dokter met 'r? Wat is meestal de reden voor dit soort gedrag en valt dat op te lossen? Ik neem aan dat er nog meer katten zijn die dat hebben, daar moet toch wel iets voor zijn?


    Life is hard and then we die

    aaw, dat lijkt me echt vreselijk :o
    Ik weet niet hoe oud jouw kat is, maar toen wij kittens hadden plasten ze ook overal in huis. Toen vertelde iemand die bij het dierenasiel werkt dat ze teveel ruimte hebben zeg maar. Dus wij hebben ze in een kleinere ruimte geplaatst (in ons geval was het een konijnenhok lol) en na twee of drie weken was het weer normaal. Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar het is te proberen :')


    As travars

    xlufjoetoexx schreef:
    Ik heb niet hetzelfde meegemaakt, maar het lijkt me wel erg klote vervelend.
    Je helpen kan ik niet, want ik ken zowel jou, als je ouders niet, maar misschien heb je wel iets aan een luisterend oor? <3


    Firm believer of all that is magic

    Dit kan misschien erg bot overkomen...
    Maar als je haar weg stuurt, is er nog altijd kans dat ze nog steeds in een goed gezin wordt opgevangen.
    Mijn kat is stervende op dit moment dus weet ik dat het niet meer goed komt.

    Maar ik begrijp best wel dat je je rot voelt, want dat voel ik me nu ook.
    Misschien kun je beter eens kijken op google naar middeltjes tegen katten die in huis plassen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik had ook zoiets soortgelijks aan de hond met m'n puppy die ik niet zindelijk kreeg. Die kwam wel niet uit het asiel, maar na 6 maanden was ze nog steeds niet zindelijk, en toen begon m'n pa te dreigen dat hij haar naar een asiel zou doen. Ondertussen zijn we twee maanden verder en is ze volledig zindelijk. (:
    Ik hoop dat je je kat mag houden, succes ermee :(


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Lieve Lou mag niet weg! Dat zou echt niet leuk zijn en voor jou zou het alles behalve fijn zijn. Ik hoop dat Lou nu gewoon in haar kattenbak plast en nergens anders. Dan kan ze gewoon fijn bij je blijven =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.