• [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 22:51 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Iris doet mee en zij stelt het stadhuisplein van Rotterdam voor.


    Firm believer of all that is magic

    waar ongeveer?

    als het in nederland is, is het te ver
    sorry

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:18 ]

    Ik zou het wel heel gaaf vinden om mee te doen, maar het ligt er echt aan waar we het gaan doen. Rotterdam is bijvoorbeeld wel een beetje ver voor mij.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sorry, dan heb ik een wedstrijd.

    Rotterdam is aan de andere kant van het land voor mij.


    Take risks and conquer your fears.

    Pericles schreef:
    Rotterdam is aan de andere kant van het land voor mij.

    je kan zelf ook opties geven ;D rotterdam is een optie.. de lokatie is nog niet zeker ;D dus waar wil jij het hebben?


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik wil wel meedoen maar ik woon in België, en Rotterdam lijkt me dan een beetje ver. D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Als je alleen mensen van quizlet haalt wordt het een hele kleine zielige flashmobje


    quidquid excusatio prandium pro

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    je kan zelf ook opties geven ;D rotterdam is een optie.. de lokatie is nog niet zeker ;D dus waar wil jij het hebben?

    De dichtsbijzijnde grote steden die enigszins dichtbij zijn voor mij zijn Eindhoven en Nijmegen (: Ik moet wel nog kijken of ik kan.


    Take risks and conquer your fears.

    Discord schreef:
    Als je alleen mensen van quizlet haalt wordt het een hele kleine zielige flashmobje

    hahah ja.. maar ik ga niet alleen van Q ;D ook op onze school, een 2 andere schoolen ;D dat zijn er VEEL (tenminste.. op MIJN school =D)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Pericles schreef:
    (...)
    De dichtsbijzijnde grote steden die enigszins dichtbij zijn voor mij zijn Eindhoven en Nijmegen (: Ik moet wel nog kijken of ik kan.

    ok <3 ik zal je bij het Misschien lijste zetten =D


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    I'd love to join, maar Nederland is net iets te ver. :W

    Ik wil wel, denk alleen niet dat ik mag. In elk geval, ik stel Utrecht voor. En wat is precies de bedoeling er van?


    You've cat to be kitten me right meow.

    Allemaal veel te ver... Als ik mag, stel ik Arnhem voor. :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Misschien ook den Bosch? Dat zit er ongeveer tussenin.