• Hi y'all!

    Ik ben woensdag jarig geweest en voor het eerst in jaren wist ik een leuk, goed cadeau: een ereader. Ik heb er nu een van Kobo en ik ben er heel blij mee! Zeker nu de vakantie om de hoek staat en ik tussen het werk in Duitsland door wel tijd heb, ben ik op zoek naar boekentips! Ik heb een abonnement afgesloten van Kobo Plus dus ik kan sowieso uit die 200 000 titels kiezen die ik gratis kan downloaden (ik wil het liefst de Engelse HP en de House of Night-serie al downloaden waarvoor ik wel moet betalen, dus het liefst gratis hehe). Dus wat zijn jullie favoriete boeken? ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké — give me couple of minutes. :Y)

    Matts, hieronder staan de meeste boeken(series) die ik op mijn Goodreads vier óf vijf sterren heb gegeven. Daarbij heb ik degenen die mij momenteel het meeste aanspreken, dikgedrukt gemaakt. Enjoy.

    Series
    • Becky Albertalli — Creekwood
    • Dan Brown — Robert Langdon
    • James Dashner — The Maze Runner
    • J.K. Rowling — Harry Potter
    • Jojo Moyes — Me Before You
    • J.R.R. Tolkien — The Lord Of The Rings
    • Kiera Cass — The Selection
    • Marie Lu — Legend
    • Marissa Meyer — The Lunar Chronicles
    • Michael Crichton — Jurassic Park
    • Rick Riordan — Pecy Jackson And The Olympians & The Heroes Of Olympus & The Trials Of Apollo
    • Suzanne Collins — The Hunger Games
    • Tahereh Mafi — Shatter Me
    • Tomi Adeyemi — Legacy Of Orïsha
    • Veronica Roth — Carve The Mark
    • Veronica Roth — Divergent

    Singles
    • Alle boeken van Griet Op De Beeck
    • Alle boeken van John Green
    • Alle boeken van Karen Rose
    • Alle boeken van Stephen King
    • Andy Weir — The Martian
    • Becky Albertalli — The Upside Of Unrequited
    • Jandy Nelson — I'll Give You The Sun
    • Jennifer Niven — All The Bright Places
    • J.R.R. Tolkien — The Hobbit
    • Kiera Cass — The Siren
    • Matthew Quick — The Silver Linings Playbook
    • Rainbow Rowell — Eleanor & Park
    • Stephen Chbosky — The Perks Of Being A Wallflower


    •

    Uit mijn hoofd kan ik alvast deze aanraden:

    The Unknowns — Gabriel Roth
    We Were Liars — E. Lockhart
    In de naam van de roos — Umberto Eco
    The Dog — Joseph O'Neill
    Mansfield Park — Jane Austen

    [ bericht aangepast op 7 juli 2018 - 19:18 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Mirte heeft eigenlijk alles al benoemd, maar Extremely Loud and Incredibly Close van Jonathan Safran Foer is amazing.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Negentien schreef:
    Mirte heeft eigenlijk alles al benoemd, maar Extremely Loud and Incredibly Close van Jonathan Safran Foer is amazing.


    Yes, die hoort ook sowieso bij mijn lijstje (heb ik zelf ook vier sterren gegeven, ik begrijp niet waarom ik die heb overgeslagen, haha).


    •

    Thank you all. c: Ik heb vier van de vijf boeken van The Lunar Chronicles gedownload, die stonden op Kobo Plus. :Y) En nog eentje uit Mirtes lijstje, weet de titel nu al niet meer. Verder moet ik voor bijna al die andere boeken betalen en dat kan mijn arme hart nog even niet aan. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    Thank you all. c: Ik heb vier van de vijf boeken van The Lunar Chronicles gedownload, die stonden op Kobo Plus. :Y) En nog eentje uit Mirtes lijstje, weet de titel nu al niet meer. Verder moet ik voor bijna al die andere boeken betalen en dat kan mijn arme hart nog even niet aan. :'D


    Is er misschien een overzicht van de boeken die gratis zijn? Dan kan ik misschien wat aanraders uitpikken, dat is waarschijnlijk efficiënter (:


    I just caught the wave in your eyes

    JufAnk schreef:
    Thank you all. c: Ik heb vier van de vijf boeken van The Lunar Chronicles gedownload, die stonden op Kobo Plus. :Y) En nog eentje uit Mirtes lijstje, weet de titel nu al niet meer. Verder moet ik voor bijna al die andere boeken betalen en dat kan mijn arme hart nog even niet aan. :'D


    Pssssst er horen zes boeken bij The Lunar Chronicles, ghehe. Maar het zijn vier hoofdboeken en twee novella’s, dus ik denk dat je gewoon de hoofdboeken te pakken hebt. :Y) Overigens zijn die boeken gebasseerd op sprookjes, which I adore.


    •

    @ Yu: het aanbod verandert steeds, en het zijn meer dan 200 000 boeken, dus dat wordt moeilijk opzoeken denk ik. D:

    @ Mirte: ja, dat denk ik ook. c: Ik zie 't wel, ik heb sowieso de eerste drie!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.