• Ik ben iemand die niet snel bang is, klimmen, duiken, abseilen of een jaar naar amerika gaan en nog geen geintje angst te bekennen.
    Er is maar een ding waar voor ik bang ben, en dat zijn inbrekers. Zolang ik me kan herinneren is dat al geweest en dat is alleen maar erger geworden toen we in 2006 op vakantie overvallen zijn en nadat in 2008 ons huis werd leeg geroofd. Nachten kan ik wakker liggen, en alleen thuis slapen: No way.
    Maar sinds ik op mijn exchange jaar in Amerika ben heb ik nergens last van gehad nou woonde we ook in een klein wijkje in the moddle of no where waar nog nooit was ingebroken. Maar nu zijn we verhuisd naar een ander stadje en een gigantische wijk en vertelde mijn hostdad nu dus net aan mij dat er de afgelopen 2 maanden in vijf huizen in onze wijk is ingebroken, allemaal overdag, okee dat geeft me wel een beetje mijn nachtrust, maar ik ben degene die overdag als eerste thuis kom... En ik ben bang, maar ik wil niet bang zijn want ik weet dat het geootste gedeelte hiervan in mijn hoofd zit ):
    Tips? Voor wat zijn jullie bang?


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    gewoon denken dat het niet bij jou gebeurt, altijd een licht aanlaten, dan denken inbrekers dat je thuis bent, of laat de gordijnen open zodat je alles kan zien. ik hoop dat je er wat aan hebt.
    Ik ben bang om te vallen met schaatsen en voor vissen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Blikken aan een touw ophangen zodat ze je wakker maken als ze dr tegen aan lopen, kleine stukjes papier tussen de deuren doen, als die de volgende ochtend weg zijn is er iemand geweest, etc.

    Dat soort dingen.

    Als ze zien dat er iemand thuis is zullen ze niet zomaar inbreken dus laat zien dat je er bent, zou ik zeggen. :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Als ze zien dat er iemand thuis is zullen ze niet zomaar inbreken dus laat zien dat je er bent, zou ik zeggen. :')


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat ze hierboven zeggen.
    Ik heb de gekste angsten waarvan de grootste spuites, vrachtwagens en kerkhoven zijn. Ik ben een mietje (:


    Take risks and conquer your fears.

    Penelopy schreef:
    Als ze zien dat er iemand thuis is zullen ze niet zomaar inbreken dus laat zien dat je er bent, zou ik zeggen. :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wat ze hierboven zeggen. En probeer voor het slapen gaan ergens anders aan te denken, door muziek te luisteren of zo. En misschien helpen oordopjes? Dan hoor je iig geen geluiden meer, waardoor je niet zo snel bang wordt.

    Stinson schreef:
    Wat ze hierboven zeggen. En probeer voor het slapen gaan ergens anders aan te denken, door muziek te luisteren of zo. En misschien helpen oordopjes? Dan hoor je iig geen geluiden meer, waardoor je niet zo snel bang wordt.

    Ik zou juist banger worden als ik niks meer hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Penelopy schreef:
    Als ze zien dat er iemand thuis is zullen ze niet zomaar inbreken dus laat zien dat je er bent, zou ik zeggen. :')


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Penelopy schreef:
    Als ze zien dat er iemand thuis is zullen ze niet zomaar inbreken dus laat zien dat je er bent, zou ik zeggen. :')


    Dit dus. (:
    Zelf ben ik stiekem nog een beetje bang in het donker, en voor onweer. ;$


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ILOVENIKKI schreef:
    (...)
    Ik zou juist banger worden als ik niks meer hoor.


    Oh, ik juist niet! Ik hoor 's nachts namelijk wel eens geluiden beneden, waardoor ik altijd bang ben voor inbrekers, etc. En dan schrik ik echt bij elk klein geluidje, dus vandaar dat ik gokte dat dat bij haar ook hielp! :'D

    Omg. EINDELIJK IEMAND DIE MIJN ANGST SNAPT.
    Inbrekers zijn ook mijn grootste angst. Je hebt volledig gelijk. 4 jaar geleden werd ik opeens wakker door het geschreeuw van m'n moeder, toen ik ging kijken zag ik opeens drie gewapende mannen in de slaapkamer van m'n ouders staan. We werden een uur lang gegijzeld (m'n pa helemaal bont en blauw geslagen) tot ze eindelijk alles hadden wat ze wouden, en toen gingen ze weg.
    Vorig jaar werd hebben ze opnieuw ingebroken, dezelfde daders, maar dan waren ze met 5 (ze zijn nu opgepakt hoor) ik hoorde een heleboel lawaai, en toen ik ging kijken zag ik m'n pa aan de trap staan met een geweer in zijn handen. Natuurlijk maakte hij geen kans tegen 5 gewapende mannen, hij werd weer in elkaar geslagen, m'n moeder gegijzeld, en ik moest met een geweer tegen m'n hoofd het geld uit de kluis halen.
    We wonen nu echt in een fort, overal alarmen, kogelvrije deuren, tralies voor alle ramen, zelfs CAMERA'S aan elke deur. En toch hebben ze het afgelopen jaar nog 3 keer proberen in te breken.. Ik durf sindsdien echt nergens meer alleen heen te gaan, laat staan de bus nemen om naar school te gaan.
    Sorry voor m'n ellenlange reactie, maar 't is leuk om te weten dat ik niet de enigste ben die zoiets heeft meegemaakt (ookal was het bij jou minder erg). Als je erover wilt praten mag je me altijd in pv sturen :).


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    skinwalker schreef:
    Omg. EINDELIJK IEMAND DIE MIJN ANGST SNAPT.
    Inbrekers zijn ook mijn grootste angst. Je hebt volledig gelijk. 4 jaar geleden werd ik opeens wakker door het geschreeuw van m'n moeder, toen ik ging kijken zag ik opeens drie gewapende mannen in de slaapkamer van m'n ouders staan. We werden een uur lang gegijzeld (m'n pa helemaal bont en blauw geslagen) tot ze eindelijk alles hadden wat ze wouden, en toen gingen ze weg.
    Vorig jaar werd hebben ze opnieuw ingebroken, dezelfde daders, maar dan waren ze met 5 (ze zijn nu opgepakt hoor) ik hoorde een heleboel lawaai, en toen ik ging kijken zag ik m'n pa aan de trap staan met een geweer in zijn handen. Natuurlijk maakte hij geen kans tegen 5 gewapende mannen, hij werd weer in elkaar geslagen, m'n moeder gegijzeld, en ik moest met een geweer tegen m'n hoofd het geld uit de kluis halen.
    We wonen nu echt in een fort, overal alarmen, kogelvrije deuren, tralies voor alle ramen, zelfs CAMERA'S aan elke deur. En toch hebben ze het afgelopen jaar nog 3 keer proberen in te breken.. Ik durf sindsdien echt nergens meer alleen heen te gaan, laat staan de bus nemen om naar school te gaan.
    Sorry voor m'n ellenlange reactie, maar 't is leuk om te weten dat ik niet de enigste ben die zoiets heeft meegemaakt (ookal was het bij jou minder erg). Als je erover wilt praten mag je me altijd in pv sturen :).


    Omg. Ik had gewoon letterlijk kippenvel. Dit is echt erg.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.