• Ik zoek dus een aantal stories! Ik lees het liefst fictie en hou niet van jb of One direction.
    Hoop dat jullie wat stories voor me hebben. (flower)

    Dan hou je denk ik wel van onbekende personen? Want dan heb ik er twee voor je:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn



    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”

    Klinkt leuk! Ik ga kijken.



    All this talking to you
    I don’t know what I’m to do
    I don’t know where you stand
    What’s inside of your head

    All this thinkin’ of you
    Is that what you’re doing too?
    You’re always on my mind
    I talk about you all of the time
    Avril Lavigne - Stop Standing There



    slightly based on reality and ambitions.
    Het is dus wel fictie, maar gewoon een heel klein beetje gebaseerd op realiteit en ambitie.

    Ik hou er niet van om een kleine beschrijving te geven, want naar mijn idee geeft dat al te veel weg :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Op mijn profiel heb ik wel allemaal fanfiction die niet over jb en 1d gaan. Misschien dat je die toch leuk vind. Weet niet precies wat je bedoelt met fictie:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Jammer, ik wou er al bijna 1 sturen van Justin Bieber en One Direction LOL


    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!


    -fantasy in een andere wereld. Misschien iets voor je?


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Leuk allemaal! Ik heb op allemaal een abo genomen.


    The Fugitives
    Horses have no soul, they say
    The epic journey of three fled horses, written in readable English. Throughout time, many stories have been written about horses. But here's one that's different. This time, you can see the story through the eyes of the horse itself.

    http://www.quizlet.nl/stories/76201/the-fugitives/


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.


    Between space and earth || Seth Clearwater


    I don't know when I lost my mind
    Maybe when I made you mine
    I don't know when I lost my mind
    Maybe It was every time.



    Feel the fire, but do not succumb to it.


    Genre: Thriller, Onbekende personen, drama.

    YOU HAVE 24 HOURS
    Are they on time? Will they survive?

    'We have to save ourselfs.'
    'Stop it, dumbass. You don't understand it. We're all going to die.'


    Click here if you want to.. but be aware.


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Oee awesome^^



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?

    My Life in Hell


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    (dance)



    Haunting Monsters
    Annabeth kan zich niks meer herinneren van haar jeugd. Als ze op een regenachtige dag, een boekje op zolder vind, wekt dit haar nieuwsgierigheid. Zo staat er in het boek dat haar ouders, niet haar echte ouders zijn, en dat haar echte vader er wel een heel bijzondere baan op na hield. Niet wetend of het boek echt is, of slechts een werk van fictie besluit Annabeth naar 'Raven fall' te vertrekken, een dorpje zo klein dat het niet eens op de kaart te vinden is, en bewoont word door de vreemste mensen. Langzaam komen herinneringen van vroeger weer terug, en leert ze zichzelf kennen, maar dan begint het avontuur pas echt.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.