• Hallo!

    Sinds dat de nieuwe lay-out online staat kloppen de hits bij mijn story niet. Ik weet niet of dit al eens gemeld is en of andere het al gemeld hebben, als dat wel het geval is, sorry alvast.
    Ik weet ook niet of het bij al mijn stories niet klopt (stories met 100000 hits dus ga dat niet natellen), maar bij de story waar ik nu aan werk klopt het niet. Er staat dat het 591 hits heeft, terwijl het er 3001 (ongeveer, had heel snel getelt) zijn.
    Hebben meer mensen hier last van? Ik vind het namelijk wel jammer dat het niet klopt :/ En aangezien het echte nummer toch een stuk mooier staat, heb ik dat veel liever XD

    Groetjes! (flower)



    "Not my daughter, you bitch!"

    Is dit probleem er nog steeds? Het staat namelijk nog niet op de lijst met foutjes.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Is dit probleem er nog steeds? Het staat namelijk nog niet op de lijst met foutjes.

    Ja dit probleem is er nog steeds. Er staat op dit moment dat ik 6169 hits heb en ik heb net even snel met een rekenmachine het echte aantal opgetelt en dat is 8579. Dat is toch wel een verschil van 2400 xD


    "Not my daughter, you bitch!"

    RickmanLover schreef:
    (...)
    Ja dit probleem is er nog steeds. Er staat op dit moment dat ik 6169 hits heb en ik heb net even snel met een rekenmachine het echte aantal opgetelt en dat is 8579. Dat is toch wel een verschil van 2400 xD


    Ik heb het op de lijst met foutjes gezet. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.