• We zouden graag willen dat er vanaf nu géén nieuwe schrijfwedstrijden meer worden gehouden. Om de volgende redenen;
    - zowat nu al staat het hele forum er mee vol
    - je krijgt vast klachten van dat er steeds dezelfde wint
    - we willen niet dat dit een wedstrijd site wordt!
    En als je het toch leuk vind om het toch te gaan houden? Dan komen er maatregelen! But, de bestaande wedstrijden mogen wat mij betreft wel blijven, But niet meer plz!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Even wat spelfoutjes weggehaald xD)


    when words fail, music speaks.

    Okay [á]


    I do not hook up.

    Bo hangt de strenge mod weer is uit! xD
    Grapje! xD
    Maar ik zal braaf zijn hoor, ik wou er toch niet een organiseren! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    xD Lieve schatz, Je doet er zelf ook aan mee (A) x] Maargoed, de myne mag dus blyven? :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    jah But, toen waren er niet zoveel you know en nu doet iedereen het..


    when words fail, music speaks.

    OKe!!


    Dunno ><

    xD Lieve schatz, Je doet er zelf ook aan mee (A) x] Maargoed, de myne mag dus blyven? :D

    Jups joune mag blijven die er nu bestaan maar niet meer graag ^^


    when words fail, music speaks.

    Ik wil niet lullig doen hoor. Maar mogen we niet eens meer een beetje lol hebben? Het lijkt hier wel een concentratie kamp >< Het word steeds erger met die regeltjes.

    Ik wil niet lullig doen hoor. Maar mogen we niet eens meer een beetje lol hebben? Het lijkt hier wel een concentratie kamp >< Het word steeds erger met die regeltjes.

    jah srri hoor maar er zijn is iets van 3 dagen al 7 van die dingen gekomen! en het mag best hoor But verspreid het dan een beetje >,< en niet allemaal op de zelfde dag staks wordt Q een wedstrijd site!


    when words fail, music speaks.

    Dank u! Ik was het echt beugezien ;S


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Kan er niet iets van een speciale ruimte voor wedstrijden komen en dat die topics dan net als de onzin topics niet bij actieve topics komen te staan?!


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)
    jah srri hoor maar er zijn is iets van 3 dagen al 7 van die dingen gekomen! en het mag best hoor But verspreid het dan een beetje >,< en niet allemaal op de zelfde dag staks wordt Q een wedstrijd site!


    Ja maar het is hetzelfde als TH. Nu is het een enorme hype maar op een gegeven moment, word het minder.. En nu heeft iedereen het een beetje ontdekt en gaan ze allemaal een maken. Maar over 1 á 2 weken is iedereen die dingen weer vergeten x'D

    (...)

    Ja maar het is hetzelfde als TH. Nu is het een enorme hype maar op een gegeven moment, word het minder.. En nu heeft iedereen het een beetje ontdekt en gaan ze allemaal een maken. Maar over 1 á 2 weken is iedereen die dingen weer vergeten x'D

    jah nou ik heb er ook niks tegen ofzoo But, kijk als ze nou slim zijn, doen ze het wat later dan nu want nu heeft iedereen het ist normaal dus ik vin het nogal dom want als idereen zo'n ding gaat houden.. jah geen zin zie dat daarboven ^^


    when words fail, music speaks.

    Of je doet gewoon dat er een wedstrijd is, en dat de volgende pas mag komen, als de ene is afgelopen.

    Kan er niet iets van een speciale ruimte voor wedstrijden komen en dat die topics dan net als de onzin topics niet bij actieve topics komen te staan?!

    zaten we ook al over na te denken But, dan word Q er overspoelt mee denken we


    when words fail, music speaks.

    we zaten ook te denken aan een officiele wedstrijd door de mods ^^


    when words fail, music speaks.