• Oké, net zat ik achter de laptop, hoor ik ineens een vreemd geluidje vanuit het waskot. Ik ging kijken en mama riep: "Er zit een eekhoorn binnen." Dus ik al helemaal van "O.o Huh, een eekhoorn?" Ik ging kei snel kijken en inderdaad, een mooie bruine eekhoorn, met een lange dikke plushen staart. Men, wat was dat beestje mooi en lief en bang vooral. Was echt zielig. Dus ik heb het gefilmt. En dan ging mama het raam open doen en dat beest vloog letterlijk naar buite, BAM tegen het draad van het kippenkot! 8D Het was zo snel dat ik niet zag naar welke kant het liep. Gelukkig dat het binnen was, anders had de kat het misschien vermoord! ;o Gelukkig is het beestje nu weer veilig buiten. ^^ Damn, ik schrok toch wel een beetje. Echt raar dat hier een eekhoorn zit... In open veld... xd

    Ook vindt je hier vaak egels. Ooit was hier eens een baby-egel alleen op pad. Damn, wat was dat zielig! ;o

    Ook eens zo'n rare beestenboel meegemaakt?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Awh, wat lief man!

    Mwuhah, niet zoiets meegemaakt. Maar een vriendin en ik zaten op de fiets, toen een eekhoorn zomaar overstak en bijna werd geraakt door een bus. And we're like; Run squirrel, run!
    En hij had het overleefd.=')


    everything, in time

    Owh dat is toch cute ^^

    Ik euhm... er zat overtijd een muis binnen O.o
    En neen, niet zo een lief, klein wit dingetje maar zo een veel te grote grijze Ö
    Owh en een katje ooit, het bleef me achtervolgen zelfs tot binnen. En dat vond ik stiekem toch wel heel schattig (:


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    OHMYKAULITZ schreef:
    Owh dat is toch cute ^^

    Ik euhm... er zat overtijd een muis binnen O.o
    En neen, niet zo een lief, klein wit dingetje maar zo een veel te grote grijze Ö
    Owh en een katje ooit, het bleef me achtervolgen zelfs tot binnen. En dat vond ik stiekem toch wel heel schattig (:

    Lief! ;D
    Ahw, muisjes zijn nog zo schattig! ;D
    Misschien was het een rat? ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Aww, eekhoorns zijn schattig :3
    Maar ik heb nog nooit zo'n beestenboel meegemaakt.

    Springfield schreef:
    (...)
    Lief! ;D
    Ahw, muisjes zijn nog zo schattig! ;D
    Misschien was het een rat? ;D


    Geen idee, maar ik vond het niet zo schattig :')
    En neen, ik hou normaal wél van muisjes... Allee niet van Waldorf.
    Waldorf is dat grote geval waar ik het al over had, ja... het dier heeft een naam gekregen van mij ^^


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Aaaw cuutee ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    oh,,zo schattig=)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ooit zat er bij ons thuis een vleermuis. Dat was iets minder schattig, moet ik zeggen ;o


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb een eekhoorn als huisdier. (:


    Magic never ends.

    Dat is zooooooooooooooooo schattig!!
    Ik ben echt hélemaal verliefd op eekhorns! Ze zijn zo cuteee!

    Wij hadden een keer een merel(geloof ik, misschein een ekster, of iig zo'n zwart-witte vogel) in onze keuken, die was zomaar naar binnen gevlogen, en toen ging die heel rustig in een stuk brood dat op het aanrecht lag, pikken.
    Heel vreemd...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ja, ik was een film aan het kijken en ik hoorde gepiep. maar ik dacht dat dat bij de film hoorde, maar na een half uur hoorde ik het nog steeds. dus ik ging rond kijken, zat er een baby eendje achter de geluidbox!! hij was helemaal bang en ik pakte hem op (hij was zo zacht!) liep er mee naar buiten en heb hem in een slootje voor ons huis los gelaten. dat was keii schattig!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    Ja, ik was een film aan het kijken en ik hoorde gepiep. maar ik dacht dat dat bij de film hoorde, maar na een half uur hoorde ik het nog steeds. dus ik ging rond kijken, zat er een baby eendje achter de geluidbox!! hij was helemaal bang en ik pakte hem op (hij was zo zacht!) liep er mee naar buiten en heb hem in een slootje voor ons huis los gelaten. dat was keii schattig!

    Ahww.
    Ergens dit jaar zat er ook een baby-vogeltje vast in onze lompe vijver. Ik heb hem gered. Ik heb het in een schaaltje gezet in de zon wat het bibberde. En er wat zaad en water bij gezet. ^^ Later is het weg gevlogen. Toen voelde ik me toch wel goed! ;D

    @ Boredom.
    Bij ons vliegt het vol vleermuizen 's avonds en 's nachts. Maar niet binnen. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hehe lief ^^
    Deze voorbije dagen vind ik wel overal een spin, maar dan van die dikke vette grote gore spinnen BAH..
    5 dagen achtereen ofzo spin in de afwasbak, en nu kijk ik altijd erin voor ik iets erin neer zet of men handen was xD


    Stop wishing, Start doing..

    squirrel x'D
    Ik samen met Anke een konijntje gered en ook nog eenden ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ga je dat filmpje op youtube zetten? Want ik wil m zien!