• We zouden graag willen dat er vanaf nu géén nieuwe schrijfwedstrijden meer worden gehouden. Om de volgende redenen;
    - zowat nu al staat het hele forum er mee vol
    - je krijgt vast klachten van dat er steeds dezelfde wint
    - we willen niet dat dit een wedstrijd site wordt!
    En als je het toch leuk vind om het toch te gaan houden? Dan komen er maatregelen! But, de bestaande wedstrijden mogen wat mij betreft wel blijven, But niet meer plz!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Even wat spelfoutjes weggehaald xD)


    when words fail, music speaks.

    I agreed en waarom?
    Ik vind eigenlijk wel dat er echt al superveel zijn, okay ik doe er in 2 of 3 zelf mee maar dat is het dan ook. Dit is zo'n beetje als de TC-Hype volgens mij. Iemand begint ermee, volgt de andere meteen. Achjah,...

    I agreed en waarom?
    Ik vind eigenlijk wel dat er echt al superveel zijn, okay ik doe er in 2 of 3 zelf mee maar dat is het dan ook. Dit is zo'n beetje als de TC-Hype volgens mij. Iemand begint ermee, volgt de andere meteen. Achjah,...

    idd ^^


    when words fail, music speaks.

    But everybody get my point?


    when words fail, music speaks.

    Ik wil niet lullig doen hoor. Maar mogen we niet eens meer een beetje lol hebben? Het lijkt hier wel een concentratie kamp >< Het word steeds erger met die regeltjes.
    IN een concentratie kamp werd je meestal vergast of vermoord uit rassenhaat.. en dat heb ik hier nog niet zien gebeuren..

    Ik snap je point.. maar dat hebben de users er wel zelf naar gemaakt dat er regels nodig zijn.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    we zaten ook te denken aan een officiele wedstrijd door de mods ^^


    Da lijkt me een goedd idee ^^


    007

    (...)IN een concentratie kamp werd je meestal vergast of vermoord uit rassenhaat.. en dat heb ik hier nog niet zien gebeuren..

    Ik snap je point.. maar dat hebben de users er wel zelf naar gemaakt dat er regels nodig zijn.

    x.

    idd ^^


    when words fail, music speaks.

    Maar ik heb nu juist een schrijfwedstrijd gehouden (Voor dit topic plaats vond) en ga nu een topic openen voor oefening 1 mag ik het dan verder doen?


    Take My Hand Take A Breath ...

    jah


    when words fail, music speaks.

    Lijken die schrijfwedstrijden niet op de awards ¬¬'
    Pff, ik vind die wedstrijden ook zo stom. Er was één keer een wedstrijd, en die was pas leuk. Maar als er er steeds meer komen, ben ik het gewoon totaal met je eens.^^


    ok

    er zijn er nog maar 3 hoor '-.-

    we zaten ook te denken aan een officiele wedstrijd door de mods ^^

    o.O dat is hip :D


    Fight for you're love, cause it worth it

    we zaten ook te denken aan een officiele wedstrijd door de mods ^^


    Lijkt me wel een leuk idee!

    we zaten ook te denken aan een officiele wedstrijd door de mods ^^


    Beetjew late reactie, maar straks krijgen we ook dat alleen maar de mods nog dingen op het forum doen.. [/niet lullig bedoeld ofzo]

    Nee, ik snap wat je bedoeld. ;)

    En ik weet dat het net lijkt of we het hier modineren, (meheh. B) ) en er straks niets meer mag, maar bedenk dit even; Quizlet bestond al als site, en had al een hoop leden. Het forum is pas later gekomen. En omdat iedereen meteen al gebruik kon maken van het forum, en Rutger en de andere (toenmalige) mods nog geen ervaring ermee hadden, waren er nog geen regels. Alle andere fora (op andere sites) hadden die wel al, dus daar was het vanzelfsprekend. Dit forum is nog aan het opbouwen, (nog steeds) en neemt nu al die regels aan. Vergelijk Quizzel even met andere fora waar je zit en dan moet je zien; Het Quizzel-forum is jong en nog redelijk vrij met wat mag en wat niet. Naar mijn mening zijn we nog redelijk buigzaam. ;)

    [/betoog _O_ (A)]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Nee, ik snap wat je bedoeld. ;)

    En ik weet dat het net lijkt of we het hier modineren, (meheh. B) ) en er straks niets meer mag, maar bedenk dit even; Quizlet bestond al als site, en had al een hoop leden. Het forum is pas later gekomen. En omdat iedereen meteen al gebruik kon maken van het forum, en Rutger en de andere (toenmalige) mods nog geen ervaring ermee hadden, waren er nog geen regels. Alle andere fora (op andere sites) hadden die wel al, dus daar was het vanzelfsprekend. Dit forum is nog aan het opbouwen, (nog steeds) en neemt nu al die regels aan. Vergelijk Quizzel even met andere fora waar je zit en dan moet je zien; Het Quizzel-forum is jong en nog redelijk vrij met wat mag en wat niet. Naar mijn mening zijn we nog redelijk buigzaam. ;)

    [/betoog _O_ (A)]



    mee eens. in vergelijking met de meeste forums waar ik op zit mag je hier echt veel..