• yaay, nadat ik een half jaar tot een jaar op zoek was naar het boek heb ik hem vandaag eindelijk gekocht :')
    Het boek heet House of Leaves en het is een soort horror/liefdes verhaal waarin een sfeer gecreëerd wordt. Zo zijn er bladzijdes in het boek die er zo uit zien:



    Dus het gaat nog wel een tijdje duren voordat ik hem uit heb, maar het lijkt me een geweldig boek :3

    Samenvatting: "Ze zouden helemaal opnieuw beginnen. Maar wanneer een jonge familie haar intrek neemt in een huis op Ash Tree Lane ontdekken ze dat er iets vreselijk mis is. Hun huis is aan de binnenkant groter dan aan de buitenkant. Veel, veel groter. Een blinde oude man, een jonge bediende in een tattoowinkel, en een krankzinnige vrouw die rondwaart in de zalen van een psychiatrische inrichting... ze vertellen het verhaal van een familie die wordt geconfronteerd met een constant veranderende reeks gangen in hun huis, totdat ze uiteindelijk oog in oog komen te staan met de verschrikkelijke duisternis die in het binnenste verborgen zit."

    Wat is jullie laatst gekochte boek, of welk boek vinden jullie nou echt raar en daarom juist leuk (of niet)?


    As travars

    Een boek van de GONE serie :9~:9~:9~


    26 - 02 - '16

    Ik heb net 10 boeken besteld op een site :W
    Ik heb besteld:

    - The Secret Circle (2 boeken)
    - Wicked Lovely (5 boeken)
    - Hunger Games (3 boeken)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wauw, dat ziet er echt cool uit. :3
    En het boek dat ik laatst gekocht heb? "Bloody Mary". Maar dat is voor een geschiedenisopdracht, dus totaal niet vrijwillig. (joehoe)

    Looks awesome. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Maar jouw boek ziet er ook wel awesome uit :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    dat boek ziet er echt freakin' amazing uit.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oké, dat is een aparte manier van bladzijde indeling :') Wel vet, lijkt mij.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Gumi schreef:
    Oké, dat is een aparte manier van bladzijde indeling :') Wel vet, lijkt mij.


    hahah het boek heeft 700 pagina's ofzo maar op aardig veel staat er maar één woord of één zin.
    En ik hoor van veel mensen dat ie heel eng is dus dat maakt het extra leuk :3


    As travars

    Mycroft schreef:
    (...)

    hahah het boek heeft 700 pagina's ofzo maar op aardig veel staat er maar één woord of één zin.
    En ik hoor van veel mensen dat ie heel eng is dus dat maakt het extra leuk :3

    Juist door zo'n indeling zal hij wel eng zijn, haha. Wel vet :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Het ziet er leuk uit. ^^
    Maar in ieder geval, dat was het boek van One Direction, maar dat heb ik gekregen, haha, dus dat telt niet mee, denk ik xd. Nee, dan weet ik het niet. ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cressida schreef:
    dat boek ziet er echt freakin' amazing uit.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Duizend schitterende zonnen maar jou boek ziet er wel echt nice uit


    I'd wonder if i ever cross your mind

    wow lijkt me echt een kei mooi boek!
    en aan de binnenkant groter dan aan de buitenkant komt me echt heel erg bekend voor >__<''

    en ik heb voor het laatst het boek erebos gekocht en het is echt een super boek!(heb hem al helemaal uit)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Komt een vrouw bij de dokter


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Zo'n soort boek heb ik ook :Y)



    &



    &



    + héél veel foto's :'D En op 't einde zo'n filmboekje-idee.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:13 ]


    "I shut my eyes in order to see.'