• Bij Story's heb je verschillende soorten Genre. Nou wilde ik een verhaal maken en kon ik de juiste niet vinden. Zou het niet handig zijn als er Science-fiction erbij kwam plaats van allen Fantasy?
    + Wie weet andere genre die erbij kunnen?

    Verschil tussen de 2 genre:
    Fantasy-Gaat vaker over dingen zoals elfen, vampiers, Weervolven, engelen enzo.(voorbeeld: Harry Potter)
    Sience-Fiction- Speelt zich vaak af in de toekomst (bijvbeeld The Hungergame's. Aliens, Technologie. en alles wat daar een beetje op lijkt.

    Natuurlijk is er nog meer, maar zo staat het even makkelijk ;3. Maar eigen genre kiezen -zoals de meeste zeggen- is niet echt handig, want dan gaan mensen '1D'of 'JB' neerzetten , terwijl dat onder fanfiction valt.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 21:22 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Beetje nutteloos, vind ik zelf. Ik ken het verschil eigenlijk zelfs niet tussen Science-Fiction en Fantasy, dus mij stoort het niet.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Nou, het lijkt mij handiger om een apart genre erbij te doen, waar je ZELF kan typen wat voor genre het is!


    To infinity and beyond •

    NewZaynland schreef:
    Nou, het lijkt mij handiger om een apart genre erbij te doen, waar je ZELF kan typen wat voor genre het is!


    Ja, dat vind ik wel een leuk idee. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    NewZaynland schreef:
    Nou, het lijkt mij handiger om een apart genre erbij te doen, waar je ZELF kan typen wat voor genre het is!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    woeps, dubbelpost

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 19:16 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    xlufjoetoexx schreef:
    Beetje nutteloos, vind ik zelf. Ik ken het verschil eigenlijk zelfs niet tussen Science-Fiction en Fantasy, dus mij stoort het niet.



    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)


    Ja, ze zegt het voor de grap.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja, dat vind ik wel een goede.


    Your make-up is terrible

    NewZaynland schreef:
    Nou, het lijkt mij handiger om een apart genre erbij te doen, waar je ZELF kan typen wat voor genre het is!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wat is science fiction *Feels really stupid right now*


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Wat is science fiction *Feels really stupid right now*

    Wat er in mijn boek van nederlands staat:
    Sciencefiction: in een andere wereld en tijd, met een blik op een angstaanjagende toekomst
    Fantasy: over een heroïsche strijd tussen goed en kwaad (soms) tijdloze, verbeelde wereld met ongekende mogelijkheden.

    Als het niet klopt, schuld van de leerkracht, zij maakte het blad!

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 20:56 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    NewZaynland schreef:
    Nou, het lijkt mij handiger om een apart genre erbij te doen, waar je ZELF kan typen wat voor genre het is!


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Axon schreef:
    (...)
    Wat er in mijn boek van nederlands staat:
    Sciencefiction: in een andere wereld en tijd, met een blik op een angstaanjagende toekomst
    Fantasy: over een heroïsche strijd tussen goed en kwaad (soms) tijdloze, verbeelde wereld met ongekende mogelijkheden.

    Als het niet klopt, schuld van de leerkracht, zij maakte het blad!


    Close enough.


    Your make-up is terrible

    NewZaynland schreef:
    Nou, het lijkt mij handiger om een apart genre erbij te doen, waar je ZELF kan typen wat voor genre het is!

    Niet zelf typen, want dat krijg je van die mensen die 'ONE DIRECTION' en shit like that als genre gaan typen...
    Ik vind 't best dat sciencefiction ook een genre wordt, aangezien het inderdaad niet echt fantasy is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tegen, dat wordt naar mijn idee best wel weinig geschreven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the