• Bij Story's heb je verschillende soorten Genre. Nou wilde ik een verhaal maken en kon ik de juiste niet vinden. Zou het niet handig zijn als er Science-fiction erbij kwam plaats van allen Fantasy?
    + Wie weet andere genre die erbij kunnen?

    Verschil tussen de 2 genre:
    Fantasy-Gaat vaker over dingen zoals elfen, vampiers, Weervolven, engelen enzo.(voorbeeld: Harry Potter)
    Sience-Fiction- Speelt zich vaak af in de toekomst (bijvbeeld The Hungergame's. Aliens, Technologie. en alles wat daar een beetje op lijkt.

    Natuurlijk is er nog meer, maar zo staat het even makkelijk ;3. Maar eigen genre kiezen -zoals de meeste zeggen- is niet echt handig, want dan gaan mensen '1D'of 'JB' neerzetten , terwijl dat onder fanfiction valt.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 21:22 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pollux schreef:
    Tegen, dat wordt naar mijn idee best wel weinig geschreven.

    Leuke username
    Hmm, dan kan je 'detective', 'misdaad', 'waargebeurd' etc er ook uithalen, want dat wordt ook niet veel geschreven. Ik vind 't jammer voor degenen die het wel schrijven.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Avenger schreef:
    (...)
    Niet zelf typen, want dat krijg je van die mensen die 'ONE DIRECTION' en shit like that als genre gaan typen...
    Ik vind 't best dat sciencefiction ook een genre wordt, aangezien het inderdaad niet echt fantasy is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maar dan weet ik niet meer of ik bij mijn stories 'science fiction' of 'fantasy' neer moet zetten! D:
    Nee, grapje, ik ben voor, want science fiction en fantasy verschillen wel degelijk van elkaar. Alleen ik krijg vaak bij science fiction vaak een alien idee, vandaar dat ik bijvoorbeeld The Hunger Games ook geen science fiction noem, dat noem ik gewoon fantasy.
    Maar dat ligt aan mij ;d.
    Ik ben in ieder geval voor!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Pollux schreef:
    Tegen, dat wordt naar mijn idee best wel weinig geschreven.

    Ik zie het juist wel vaak voorbijkomen.
    Ik ben voor, het lijkt me wel handig. Is het verschil gelijk duidelijk.


    I can't even think straight.